Szerzemények, ajándékok: H&M, Promod, AVON, Urban Decay

Follow my blog with Bloglovin

A ruhavásárlás úgy indult, hogy a zuramnak mentünk el akciós pólót venni a H&M-be, végül én kaptam tőle ajándékokat innen és a Promodból (biztos jó feleség voltam mostanában, nem tudom :D).


H&M nadrág - 3.000 Ft és a héten ebben az outfit posztban debütált:



marokkói fürdőcsempe-minta:



Igen, fényképen elég tré, de felvéve ölt igazán csudiklassz formát :)



És most következzenek a Promod ruhák:




Szintén kissé alaktalanok a vállfán lógva, de nagyon szépen felveszik az ember alakját, a narancs-korallpiros rucival ma készült egy outfit-sorozat, egyik Forma-1-es pilótánk tiszteletére bújtam ma abba a hacukába, holnap láthatjátok is :)


Promodba egyébként mindenképpen ajánlom, hogy elnézzetek: eddig csak Csilluka kolléganőm volt odáig ezért az üzletért, én mindig kívülről nézegettem befelé a boltba és szó szerint semmi nem fogott meg benne. Aztán a 7végén a Pólusban lévő boltjukba betértünk és szebbnél szebb kincsekre bukkantam. Most az overálok és ruhák vannak dögivel, ezeket szépen akciózzák is, emellett csomó top és nagyon kedvezményes árú bőrdzseki, őszi kabát kapható, én ugyan a kicsi méret miatt visszaakasztottam, de nem egy, nem két címkén díszelgett a 70% kedvezmény!
(oké hogy ajándék volt, de annyit elárulok, hogy a fekete-fehér-szürke ruha kevesebb volt 3 ezernél is, szóval igencsak nyomják lefelé az árakat!)

Ha most hosszú nadrágra fájna a fogatok, a szörbet-színekben pompázó nacikat 5-6 ezrekért dobálják utánunk az üzletben, de a bizsuk is kerekárasítva vannak kitéve akciósan (1.000, 1.500, 2.000), bár én a Stradivarius vagy H&M áraival összehasonlítva még így is drágának tituláltam ezeket a leárazott kiegészítőket.




Aztán itt vannak a saját kezem és pénztárcám által elkövetett vásárlások eredményei:




Anew Aqua Youth nappali hidratáló 15-ös fényvédő faktorral: ezt a 30 ml-es krémet a 15 ml-es társával együtt akciózták a pár napja lejárt katalógusban, persze hogy a kis kiszerelés kevesebb mint a felébe került a nagynak, de addigra már készlethiányt dobott a rendszer, így egye fene, megrendeltem a nagyobb tubust. Valahogy nekem a 20 éves csitrikre való, "csak" hidratáló (semmi ránctalanítás) krémeket kultiválja a bőröm, ebben a kék termékcsaládban eddig nem kellett csalódnom. 1.200 vagy 1.299 volt az ára, valahogy ekörül.




És most következzen az, amit erre a hónapra abszolút nem terveztem be: életem első Urban Decay terméke. Mit terméke, termékcsaládja! A tesminked.hu oldalon 50% kedvezménnyel, 8.990 forintért árulták ezt a mesedobozt. Mert nem tudom máshogy hívni. Ránézek és elvarázsol. Kinyitom és megszűnik a világ. Ennyi. Itt végem van:





Urban Decay - Book of Shadows IV. paletta: a teteje felhajtható mint egy régi zenedoboz, alul pedig a kis nagy fiókot kihúzva tárul elénk a paletta, a primer, a szempillaspirál, a vízálló szemhéjtus, az adatkábel és a hangosbeszélő :D



Pillangók mindenhol: festve, külön kis kiugró plasztik pillangórajban: egészen olyan, mint kiskoromban a kihajtogatós mesekönyveknél :D





Na és a színek, hát én komolyan már így ránézésre is megvadulok tőlük...gondolhatjátok, hogy nem mertem belenyúlni hogy swatcholjam őket. Tüneményesek na:



A fiókos rész tartalma:



Katy, nyugodtan érezd magad hibásnak emiatt a paletta miatt, mert már kiszúrtam nálad az Urban Decay Mariposa-palettáját bemutató posztban, hogy itt valami igazán különleges és megbízható márkáról beszélünk, amely hosszú évekig hű társunk lesz :)



Készüljön smink csak ebből a palettából dolgozva? :) Vagy paletta-bemutató videó?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. O.O Elaléltam ettől a palettától, sőt elalélok most is, meg újra, meg újra és újra.
    A korall ruha meg nagyon jól áll ;).

    VálaszTörlés
  2. Köszi Mesi! :)
    Totál-brutál ez a paletta, nagyjából annyira megszállottan és elfogultan ülök le mellé nézegetni, mint egy újszülöttet az anyukája :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt