Szereplőválogatás: barna szem, barna hosszú haj, pici egzotikus beütéssel

Follow my blog with Bloglovin

Fejben néha leforgatok 1-1 mozifilmet, persze egy komplett forgatókönyv megírása nélkül, olyat még nem varázsoltam sohasem :) A jelenlegi sztori:
Adott 4 testvér, akik mind egyedülálló anyukák és mindegyikőjüknek kétpetéjű ikerlányai születtek. Összeválogattam egy "kicsi" szereplőgárdát, én így castingoltam fejben (és neten) hasonlóság és karakter alapján:


Anyuka: Eva Longoria
Lányok: Demi Lovato és Selena Gomez





Anyuka: Kate Beckinsale
Lányok: Ashley Greene, Anna Kendrick





Anyuka: Sandra Bullock:
Lányok: Leighton Meester, Rachel Bilson





Anyuka: Kristen Davis
Lányok: Lucy Hale, Victoria Justice






Ugye, hogy a fenti színésznők mind egy kaptafára készültek? :)))



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. de jó, megnézném ezt a filmet ezekkel a szereplőkkel, mindegyikőjüket szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha megírtam és eladtam a forgatókönyvet Hollywoodba, azonnal jelzem! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt