Shopline mini shopping

Follow my blog with Bloglovin

Lejárófélben lévő törzsvásárlói pontjaimat váltottam be nemrég a Shopline oldalán. Eddig konyhai cuccokra fordítottam (mozsár, olasz tészta-, szósz- és fűszerválogatás, stb.) a pontokat, most azonban egy cuki tárolódobozt és egy igencsak masszív bevásárlószatyit szereztem be:


Ideális lesz a konzervek és nagy hálós zöldségek pakolására, igencsak strapabíró kis jószág!
Meg annak akinek vannak háziállatai, nagyon nagy segítség amikor kutya- és macskakonzerv beszerző körútra indul. Csak annyit mondok, hogy nekem 4 macskám is van... :)


Igazi kis népies hangulatot idéz számomra ez a minta:



Belül meg aztán tombol a tornácos kis parasztház muskátlikkal-feeling:



A madaras doboz széthajtogatható:



Mindenféle jóság elfér benne:




Ha Ti is kedvet kaptatok hozzájuk, ezen a linken a bevásárlótáska, az alábbin pedig a madaras tárolódoboz lehet a Tiétek.



Szépségápolási- és sminkcuccot terveztem a dobozkában tartani, rövidesen eldöntöm.
Apropó: 2 az 1-ben: sminkasztal/íróasztal, valamint a felette magasodó könyvespolc-bemutató videót szeretnétek látni a Youtube-csatornámon?





Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A madarashoz annyira kedvet kaptam!
    A tornácos parasztházas dolgon akkorát nevettem, nem tudom miért, pedig mamám is ilyen muskátlisban lakik. Jó volt ez így estére, feldobta a napomat! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, örülök hogy sikerült feldobnom a napodat :)))

      Törlés
  2. Én tartogatom a pontjaimat mindig,hátha lesz valami jobb beválanivaló,aztán az utolsó pillanatban sosincsenek jó cuccok:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kissé karcsúnak érzem a választékot, tutira bajban leszek a következő fordulóban amikor megint le akar majd járni jónéhány pontom!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Köci :) Érdekes amúgy, mert stílusra abszolút az ellentéte vagyok, mégis nagyon megtetszett :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt