Sally Hansen - All Fired Up

Follow my blog with Bloglovin

A Szépségboxból elsőként a lakkra pályáztam, így őt vetettem be elsőként: a lakk színe egy tipikusan vibráló piros, inkább a vérnarancs irányába mozdul el mint a vörösbor irányába, ezzel a lakkal a kezünkön tutira felfigyelnek ránk :)
Ennyit a pozitív oldaláról és most jöjjön a rideg valóság:

Nem bírt még 24 órát sem ez a lakk. Pedig milyen dög színe van!!! Vérzik érte a szívem!
Tegnap este fél 11-kor kentem fel az első réteget, bő negyed óra várakozás telt el a második réteg felviteléig, majd amikor lefekvés előtt még a gyorsan száradó fedőlakkal átmentem a 2 rétegen ami azt hittem, hogy csodásan megszáradt egy laza 35 perces MTV műsor alatt, szó szerint magával rántotta a felső réteg piros lakkot, szinte egy az egyben le tudtam emelni a körmömről.





Valahogyan próbáltam rávarázsolni egy mentő réteg lakkot, így húzta ki az alig 1 napot sima irodai munkával töltve, semmi extrém Domestos-mosogatás-drótkefézés triumvirátust nem követtem el a lakk ellen:




Itt a középső ujjamon látjátok a ráncos réteget ahogy megtörik rajta a fény, innen kompletten a középső részéről lerántotta a fedőlakk a pirosat:




Egy sima irodai munkanap vége. És a lakkozás vége:




Jelen álláspont alapján azt kell mondanom, hogy bekerül az 1-napos rekeszbe az Essence lakkok közé. Pedig abszolút nem ugyanaz az árfekvés.

Mondanám a bemutatott manikűrre, hogy 2 réteg lakkot láthattok 1 réteg fedőlakkal, de csak annyit írhatok, hogy igen, annak indult... :(
Iszonyatosan sajnálom, de nem először nem teljesítette az elvárásokat ez a márka nálam. Pedig a színe, jajj a színe!!!




Meséljetek, csak én járok így a Sally Hansen márkával, vagy Nálatok sem tökéletes?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nálam a száradással és a tartóssággal nem volt gond, nekem az ecsetjükkel volt rémes dolgozni(és az egyiknek a fedése elég gyenge volt).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézegettem én is az ecsetet, hogy hát ez meg micsoda...jóval kecsesebb kivitelre számítottam ezen a téren.

      Törlés
  2. Pedig amennyivel többet elkérnek érte, nem ezt várja az ember. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1 SH lakk árából elég rendesen lehet garázdálkodni pl. egy Essence állványnál, de ott eleve tudjuk, milyen minőséget hoz az a márka.

      Törlés
  3. egyáltalán nem érik meg az árukat a sally hansen termékek:S

    VálaszTörlés
  4. :( Elég borsos ára van ennek a lakknak, hogy csak eddig bírja. És sokan panaszkodtak rájuk, én ezért nem vettem egyet se belőle. Remélem a júliusi boxba nem rakják bele :D A színe a lakknak meg tényleg mese szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha teljes méretű lakk vásárlására adom a fejemet, tutira egy OPI jön velem haza majdnem ugyanennyiért az SH helyett.

      Törlés
  5. Ez durva, ennyi pénzért... Sajnos én nem leszek reprezentatív minta az enyémmel, mert a zselén minden vidáman elvan napokig, pedig ezek után érdekelne az abban rejlő tudás is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes próbaa lenne: zselé lakk és a szalon manikűr :)

      Törlés
  6. Ez kemény, pedig csodás színe van! Nekem is van egy Sally Hansen pirosom és az bírta elég jól. Meg van egy fehér a Hard as Nails sorzatból azzal se volt bajom. Lehet hogy hülyeséget beszélek de elképzelhető hogy ezeknél a lakkoknál idővel minőségromlás következik be? Mármint akkor is ha csak állnak a fiókban vagy raktárban? Vagy valami ilyesmi? Mert nekem egy Isadora lakkom - ami szintén drága, egyetlenegy használat után pár hónap állást követően egy nagy halom ragaccsá változott, pedig rendesen vissza volt zárva és fiókban tároltam. Na majd kipróbálom én is valamikor ezt a Szépségboxos Sallyt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor bejöttek Magyarországra, egy Salon Manicure és egy Xtreme Wear típust rendeltem, akkor főként a formulájuk borított ki, iszonyat nehezen kezelhető volt. Most ugyan "vizesebb" volt a lakk állaga, de egy Essence-minőség rejlett az üvegcsében.
      Na most hogy szóba került, szerintem nyomok egy lakkozást az első SH-vásárlásom lakkjaival, köszi a tippet :)

      Törlés
  7. szép színe van nekem tetszik! nekem pinket küldtek hamarosan a blogomon lesz! =)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt