Ugrás a fő tartalomra

Rexona Maximum Protection: tapasztalat és vélemény

Follow my blog with Bloglovin

A Pixibox Summer táskában lapult ez az eddigiektől igencsak eltérő krémdezodor. Már azzal kitűnt a többi közül, hogy esténként ajánlott főként a használata, a védelmi rendszer kiépítése miatt, akarom mondani az izzadság elleni védekezőképesség kialakítása végett :)



Használtam is szépen, becsületesen, de a mai fekete topom miatt lerepült a jó és megbízható termékeim dobogójáról, mutatom is Nektek egy űberfényes képen, miért:




Íme a bal oldalam egy másik fényszögből/fénymentes szögből:




Kora reggel kentem fel a krémdezodort akkor, amikor már rajtam volt a felső (bebújtattam a nyakam mellett a tubust és úgy kentem be magam). Direkt nem úgy használtam, hogy a krémezés után bújtam bele a topba, mert akkor még a lábujjam is krémes lett volna.
Már a délelőtt folyamán észrevettem, hogy fehér a hónom alatt az oldalamon a felső, így elég korán átütött a szöveten a krém. De hogy ennyire le is másszon a felkenés helyétől...nem értem...nem is volt melegem!


Alapvetően gyönyörűen működik ez a krémdezodor, tizedannyit izzadtam és én magamat szag- és illatmentesnek tituláltam a használata során, a bőrömet egy cseppet sem irritálta ez a fehér krém:



Azonban nálam azonnal elhasalt, mivel nem szeretném feláldozni ennek a dezodornak a ruháimat. Sajnálom. Továbbra is keresem a tökéletes izzadásgátlót. Legyenek benne a bőrre gyakorolt jótékony hatások ugyanúgy, mint ebben a Rexonában, de tilos, hogy megfogja és átitassa a krém a ruhákat! Várom a potenciális jelölteket...




Ti próbáltátok már ezt az újfajta krémdeót? És fekete felsővel?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem is ugyanez volt vele a bajom,hogy foltot hagy a ruhán :( Pedig jó lenne.... Én a pixi csomagban vettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek... :( Van olyan márkád, ami bevált erre a célra?

      Törlés
    2. Hát ez a Rexona nekem azért jó, amit te is írtál, mert nem érzem magam tőle büdösnek, de ott van az a de hogy foltot hagy a ruhán... :( Amit most tesztelek és eddig bevált és nem hagy foltot a ruhán az az Oriflameből golyós dezodor Divine, és nekem eddig bevált. De sokáig jó volt nekem a Dove golyós csak megszokta szerintem a bőröm. Ja am. meg a foltot a ruhából úgy tudod kiszedni, hogy mosás előtt bedörzsölöd mosogatószerrel és kihozza. Remélem valamit tudtam segíteni.

      Törlés
    3. Koszi, feljegyeztem a markakat, Oriflame dezodorom meg ugysem volt.

      Törlés
  2. Nekem nem hagyott foltot a ruháimon, ezek szerint szerencsés vagyok :) Nálam a nyaralás alatt bizonyított nagyot, este kentem fel zuhanyzás után (pici mennyiséget, egy kis tekerés elég is, lehet ezért sem lett foltos a felsőm), másnap irány a strand, izzadtam rendesen, plusz voltam délután futni is, és szinte alig izzadtam. Letaszította a dobogóról a Garnier-t, amit eddig használtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyeltem én is, hogy vajmi kevés kell ebből a krémdeóból, mert a nagy lyukacsokon keresztül jön szépen az anyag, nekem mégis lemászott :(
      Ettől függetlenül ez a hatásfok dícséretes, évek óta a legjobb deó ezen a téren.

      Törlés
  3. A Clinique golyós deot használtad már? Én évek óta azt használom. Illatmentes.
    Az egyik legjobb:) Ára több mint a hasonlóak, de kiszerelése is nagyobb. Nekem kb 1 évig elég általában 1 db, pedig minden nap használom(ha többször zuhanyzom, akkor nyilván minden alkalommal használom ezt is).
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem próbáltam, jól hangzik, köszi Mia a tippet! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…