Rendeld meg az augusztusi Szépségboxot

Follow my blog with Bloglovin

Felkeltették az érdeklődésedet a beharangozók és a dobozbemutatók? Akkor ne habozz, már rendelhető az augusztus havi Szépségbox, mely a hónap utolsó hetében érkezik Hozzád és 4.990 forintért teljes kiszerelésű termékekkel és egy csomó termékmintával megspékelve kapod a válogatott szépségápolási csomagot.





Ha kíváncsi vagy, mi lapult a júniusi illetve a júliusi Szépségboxban, olvasd el a hónapok nevére rákattintva :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Már aznap megrendeltem mikor megkaptam a júliusi boxomat, kicsit sem vagyok kíváncsi :D Remélem most is ilyen jó dolgok lesznek benne, bár eddig mindig jó volt :) Azon gondolkodom, hogy előfizetek rá, főleg ha minden hónapban megrendelem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem iskolakezdésre simán meglepheted magad egy előfizetéssel :D

      Törlés
    2. Sajnos már nem járok suliba, kiöregedtem már egy ideje :D :D De a többi diákra való tekintettel lehet, hogy meglepem magam :D

      Törlés
    3. Simán! :) Én sem járok már suliba, de a szeptember nálam még mindig az iskolakezdés hava :D

      Törlés
  2. hm én nekem annyira a mostani annyira nem adta,egyedül a spirál és a fürdősó, viszont a júniusi igen,így nem tudom rendeljek-e vagy sem. Majd még meglátom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem fognak tudni rosszul összeválogatni akár csak egy dobozt is, ez alapján a kicsi idő alapján nekem profinak tűnnek :)

      Törlés
  3. Én is így vagyok vele, nekem a júniusi kajakra bejött, a júliusit megérzésből nem rendeltem meg és örülök is, mert én ilyen After Sun cuccokat nem szoktam használni, meg sajnos nincs kádam, így fürdősót sem :) De ha ez a minta ismétlődik, akkor az augusztusi megint kajakra be kell hogy jöjjön! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, hogy belebeszélek, de az nem fürdősó, hanem radírozó só, úgyhogy zuhanykabinban is használható, a nedves bőrön kell eloszlatni a radírozáshoz :-) Nekem volt már más márkától, és imádtam. :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt