Outfit of the day: Ombre marokkói fürdő

Follow my blog with Bloglovin

Előbb az outfit poszt, utána a szerzeményes, így logikus nem? :D A hétvégén a zuracskámtól kaptam ajándékba ezt a gyönyörű barna-kék színátmenetes, leánykori nevén ombre nyári gatyót, amely a mai öltözékem szerves részét képezte:



A mintázata konkrétan egy marokkói fürdőhelység csempéjét juttatja eszembe - sajnos személyes tapasztalataim nincsenek, pedig szívesen ellátogatnék ide!



Ne akkor fotózz amikor széllökés jön, lécci! :)



Meg akkor se amikor a nap keményen belevilágít a szemembe :D


Top: Bershka
Nadrág: H&M
Balerina: Deichmann
Karkötő: Sandy bizsu
Óra: GO - Girl Only
Nyaklánc: New Yorker




Ezen, hogy egyetlen normálisnak mondható kép sem sikerült a fotózáson, még az állatok is kiborultak :)
De ha már marokkói fürdő, így Mirci el is kezdett mosakodni:




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. De cukik az állatkák :D biztos kivannak a nagy melegtől ők is :) Nagyon tetszik az outfited, csinos vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Cukik az állatok, Te pedig csini voltál :-)

    VálaszTörlés
  3. Jajjj dejól áll neked ez a nadrág:)
    Próbáltam hasonlót, és rajtam olyan volt,mint egy pizsi:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Van jópár topom, amivel konkrétan alvós szerkónak tűnik a szett, ezeket likvidáltam és a nőcisebbeket raktam előre a szekrényben - a fodros, csipkés betétek erősen tompítják a pizsi-vonalat hál'istennek :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt