Outfit of the day: Jenson Button

Follow my blog with Bloglovin

Tegnap Jenson Button Forma-1-es pilóta látogatta meg a szorgos kis hangyákat munka közben, erre az alkalomra pedig felavattam a 7végén kapott narancsos-korallos ruhácskámat:




A vámpírlétem folytatódik, képtelen vagyok a napon aszalódva bárminemű színt is összeszedni - főleg a virgácsaimra:



Miután bevándorolt a képbe, felkaptam:



És itt már elgurult a gyógyszer...szóltam a zuramnak, hogy álljon le a fotózással...nem így tett :D

A gyógyszerhiányomat ez a macskaábrázat is igazolja... :)


Ruha: Promod
Szandál: Never2Hot - Humanic
Óra: New Yorker
Páva karkötő: Sandy bizsu



És a végére jöjjön egy kis nyálcsorgatás: hoztam egy közeli fotót a tegnapi sztárvendégről, Vikim fotózta ezt a cukifiút:




Néztek 7végén a Forma-1-et a tévében? Vagy személyesen a Hungaroringen?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csini vagy, vámpírtestvér! Hogy-hogy meglátogatott Titeket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köci :) Mi vagyunk az egyik matrica a pólóján :D

      Törlés
  2. Nagyon csinos vagy! Cuki a cica :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép vagy.a macsek a háttérben hogy figyel :D
    ennivaló

    VálaszTörlés
  4. Hűha, nekem nem kell kimenni az F1-re, bőven hallom itthonról is az autók morgását. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom úgy nézni/hallgatni a magyar futamot, hogy a rajtnál lenémítom a tv-t, a képet figyelem és hallgatom, mennyire jön át ide élőben a zümmögés, imádom :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt