Mini DM zsákmány: Maybelline

Follow my blog with Bloglovin


Nem mintha újabb szempillaspirálra lett volna szükségem, de az alábbi DM-akciót nem tudtam kihagyni: vegyél egy Maybelline Rocket Volume szempillaspirált és válassz hozzá 1 forintért egy Color Tattoo-t:




Tökéletes lesz tartaléknak ez a bontatlan, fekete szempillaspirál, amelyet nem mellesleg a tengerentúli bloggerek és Youtube-guruk egyenesen imádnak:



Nem volt még ilyen csodaszép babakék színem, úgyhogy őrá esett a választásom: Mauve Crush





Olyan kis cuki:


Természetes fényben:



Napsütésben:



Becsatlakozott ez a csodás babakék árnyalat az On and on Bronze és a Turquoise Forever színekhez.

Alapvetően azt javasolják a kék szeműeknek, hogy ne használjanak kék szemhéjfestéket. Én már a vásárlást követő napon ezt kentem fel a szemhéjamra munkanapra és annyira csodásan kinyitotta a tekintetemet, mintha sohasem lennék fáradt :)))


Hamarosan megmutatok egy kék szem-kék smink kombinációt poszt formájában, remélem kíváncsiak lesztek rá :)




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Meddig tart ez az akció?
    Én a Rose Gold színre pályázom, amióta csak hallottam róla...
    Az On and On Bronze színt imádom, remélem más színnel is így leszek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyű, nem tudom sajnos a lezárás dátumát, csak a 06.20-i kezdő dátumra akadtam rá a neten.
      Én is a Rose Goldra szerettem volna lecsapni, de pont az nem volt egy darab sem:-/

      Törlés
    2. Végül lemaradtam az akcióról, de mivel a Rose Gold-ot még mindig nem látom a polcokon, így nem bántam. Viszont kezdek kétségbeesni, hogy nem is lesz kapható nálunk ez a szín?!

      Törlés
  2. Biztos nagyon jól megy ez az ezüstös kékes szín a szemedhez! :)

    VálaszTörlés
  3. Én lebeszéltem magam a vásárlásról, mert rengeteg spirálom van, ráadásul pont ilyen spirálom is van :D pedig olyan szépek, imádom a sajátomat (On and On Bronze) :) Kár, hogy nem mást kell venni hozzá, no, lehet még meggondolom magam..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Inkább nem is mondom, hány használatban lévő spirálom van :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt