Megérkezett a Pixibox Summer táska!

Follow my blog with Bloglovin

Mi sem magától értetődőbb mint az, hogy egy forró nyári napon érkezzen meg a Pixibox Summer-kiadása? :)




Íme a nyári kiadás, amely hasznosabbnál hasznosabb termékekkel lett telepakolva:




Ha a képek untatnak, az alábbi videóban megtekintheted  a kicsomagolási procedúrát :D





Nézzük csak:
- 1 db fehér Pixibox Summer táska tengerész stílusban
- 1 db Joy magazin - júniusi szám
- 1 db Instyle magazin - májusi szám
- 1 db Dove Beauty Blossom limitált szériás tusfürdő, 250 ml
- 1 db Dove Beauty Blossom limitált szériás testápoló minden bőrtípusra, 250 ml
- 1 db Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care hajon hagyható kondícionáló spray, 200 ml
- 1 db Impulse Very Pink rózsa és grapefruit dezodor, 75 ml
- 1 db Rexona Maximum Protection Clean Scent izzadásgátló krém dezodor, 45 ml
- 1 db Bioderma Photoderm Max Ultra-Fluide fényvédő arcra 50-es fényvédelemmel - intenzív napsugárzásnak kitett érzékeny, világos, szeplős bőrre, 40 ml
- 1 db Signal White Now Gold fogkrém, 50 ml
- 1 db Hell limitált szériás energiaital - Summer Cool, 250 ml







Ez a kiadás nem tartalmaz termékmintákat, csak teljes kiszerelésű termékeket, ahogy azt a megjelenéséről hírt adó hírlevelükben már megszellőztették nekünk :)




A tatyó tartalma a mocskos anyagiak szemszögéből:

Joy magazin: 295 Ft
InStyle magazin: 795 Ft
Dove tusfürdő: ajánlott fogyasztói ár 699 Ft
Dove testápoló: ajánlott fogyasztói ár 1.199 Ft
Dove kondícionáló spray: 1.099 Ft
Impulse dezodor: 2 fontért találtam rá, az Unilever honlapján sem akadtam nyomára vagy ajánlott fogyasztói árra - annyira új ez a márka :D, úgyhogy napi árfolyamon átszámolva ebből: 659 Ft
Rexona izzadásgátló krémdezodor: ajánlott fogyasztói ár 1.399 Ft
Bioderma naptej: 4.630 Ft
Signal White Now fogkrém: 669 Ft
Hell Summer Cool energiaital: 135 Ft


Összesen 11.579 forint összértékben lepődhettünk meg, aminek csak a harmadába került a csomag, egészen pontosan 3.990 forintba. Szuper, ugye? :)))



Különösen érdekelt a fenti kupacból a Rexona terméke, amely azt ígéri, hogy különösképpen odateszi magát értünk, erős nőkért. A krémmánia oldalán hasonlóan erős nők írják le személyes tapasztalataikat, érdemes őket átböngészni :)

A könyvajánló pedig Shannon Messenger - Vihar szeli ketté című könyvére hívja fel a figyelmet, röviden a tartalomból:
"A tizenhét éves Vane Westonnak fogalma sincs arról, hogyan élte túl tíz éve a pusztító tornádót, amely megölte a szüleit - semmire sem emlékszik a múltjából. Azt sem tudja, hogy a gyönyörű, sötét hajú lány, aki a vihar óta minden éjjel felkavarja álmait, valóban létezik-e. Csak reménykedik benne. A lány létezik, de nem ember. A tizenhét éves Audra szilf, egy levegőelementál, aki képes kommunikálni a széllel..."



Nagyon sikerült meglepniük, iszonyatosan örültem a tatyónak és a benne rejlő szépségápolási és pulzusszám-növelő termékeknek :)))))))


Meséljetek, Ti is megrendeltétek?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem is ma jött meg a csomag :)
    Nem értem miért júniusi meg májusi újság van benne :D
    Valahogy ezek most olyan átlagos termékek szerintem, pl egy csomó Dove...meg az az energiaital :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ők tutira voltak raktáron :)
      A beharangozóban nézegettem a márkalistát, ugyanezeket a cuccokat simán bedobálom egy vásárlásnál a kosaramba, úgyhogy nem számítottam ennél extrább dolgokra. Energiaitalt annyira én sem szoktam inni, bár egy hosszabb autópályás vezetésnél nagyon jól jön az ilyen :)

      Törlés
  2. Sziasztok! Reméljük nem baj, ha ide írunk, mert persze mi is bújjuk ilyenkor, hogy ki, mit ír rólunk. :) A magazinokkal kapcsolatban a legjobb szándékkal sem tudtunk más kiadást beletenni, mert a kiadó a jelenleg (pl. mai napon is) még forgalomban lévő számokat, amelyeket az újságosoknál is meg tudtok még vásárolni nem tudta biztosítani promóciós célra (ezek a júniusi és júliusi számok), a friss számok pedig (JOY augusztus) 07. 16-án jelenik majd meg, az InStyle (összevont július-augusztus szám) pedig a hét második felében, ha jók az infóink, tehát alapvetően egyikből sincs FRISS szám, csak a héten, illetve a jövő héten lesz kapható az, amit szeretnétek. Ha tehát a jelenleg kapható számokat tettük volna be, azok a héten szintén nem lettek volna aktuálisak. Pedig minden csáberőnket bedobtuk, a nyomdának még ez is kevés lett volna. :) Azért reméljük mindenki talál kedvére valót a táskában. A márkákat jó előre beharangoztuk, azt nem rejtettük véka alá, még most is a honlapon szerepelnek. Az Impulse újragondolt változatát - talán van itt, aki még emlékszik rá a 90-es évekből - pedig büszkén mutatjuk be nektek, mert elsőként a magyarországi bevezetés során nálunk találkozhattok vele először. Ugye nem csak mi emlékszünk ezekre a régi rettenetes illatokra? :) http://bit.ly/11D33SO Mindenkinek köszönjük, aki megtisztelt bennünket bizalmával és rendelt, és minden vélemény számít! Legyen szép nyaratok, üdv. PIXIBOX csapat

    VálaszTörlés
  3. Azt mondanám, hogy eza csomag "már elmegy", mert tényleg el lehet használni, amik benne vannak, de magamtól max a Dove hajpermetet venném meg (most nekem is ez van), meg nagyon erőltetve a fogkrémet...de ez együtt sem 3990 Ft. Az első Pixi ami "megérte", mert ezeket kb el fogod használni és nem 2 parfümmintát tettek bele.

    VálaszTörlés
  4. Nekem is megérkezett és IMÁDOM!!!! :)Eddig is nagyon szeerettem, de most még szuperebb :D főleg, hogy teljes kiszerelésű termékek vannak benne.

    VálaszTörlés
  5. Ne vásároljon zsákbamacskát, aki nem bírja az igazi meglepetéseket! :) A pixibox anyagilag pedig mindig megéri! El kell ajándékozni, ha neked nem megfelelö...
    egy pixibox vásárló

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így igaz :D
      Olvastam többen felháborodtak ismét. Fel volt tüntetve, hogy milyen márkák lesznek benne, és volt aki azért pattogott mert drogériás cuccok. Hát komolyan... meg mit várnak? Normál méretű Gucci parfümöt?
      Mindig van benne normál kiszerelés is, szóval. Fel van tüntetve, hogy minták és kis kiszerelések. De kötekedni kell mindig. :s
      Anikó

      Törlés
  6. Ez nagyon jó, nekem bejön! :) Mindent el tudnék használni és szerintem meg is érte, főleg ha azt nézem, hogy itt csak a Rexona deo kerül több, mint 2200 Ft-ba.... :D (komolyan...). Egyedül az Impolse spray-t nem venném meg magamtól, de ha jó illata van, akkor azzal sincs baj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megrendeltem és amint megjött mentem fürdeni a Dove-al utánna testápoló Rexona Impulse és a Dove hajsray :) hát mit ne mondjak utánna párom egész nap jött az illatom után olyan jo illata van mindnek, RÁADÁSUL összeillik mind finom édes :D egyszerüen imádom :) még apukám is mondta hogy végre nem pink sugar illatom van hannem kellemes :) mindenkinek ajánlom!!!!!<3
      (Nekem az impulse vaniliás volt)

      Törlés
  7. Régen is kapható volt Impulse spray. Általában szép színes csomagolásuk volt, az illatukra már nem emlékszem. Talán ennek a márkának volt egyszer egy spice girls kiadása, narancssárga kupakkal :) Én ebből a csomagból szinte semmit nem tudnék használni, max az energialötyi jöhetne :)

    VálaszTörlés
  8. Szia!

    Én is megrendeltem! :) Nagyon vártam a postást, és szerencsére már szerdán délelőtt itt volt a csomagom. Én nagyon elégedett vagyok a tartalmával, szerintem szuper lett! Sőt, arra gondoltam, hogy ebben mások sem fognak hibát találni, de tévedtem, sajnos mindig akad néhány elégedetlen ember. Egyetértek az egyik korábbi hozzászólóval: most tényleg, ők mit vártak? :D Szerepelt a Pixibox honlapján, facebook oldalán, hogy ez most egy különkiadás lesz, drogériás termékekkel, sőt, a márkák is fel voltak tüntetve. Így tehát igencsak sejteni lehetett, hogy pl. a Signal fogkrémmel járul hozzá, a Rexona dezodorral, a Hell pedig energiaitallal. :D Korábban azt is írták a facebookon, hogy a magazinokból csak korábbi számokat tudnak a csomagba tenni. Tehát semmit sem hallgattak el... Aki pedig ilyen mindennapi termékekkel sem tud mit kezdeni, mint egy tusfürdő vagy testápoló, nem is értem, hogy miért rendel szépségdobozt. :D

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Jó, hogy nem rendeltem meg!
    Nincs benne semmi olyan, amit a boltban ne tudnék megvenni. 4ezerért rengeteg dolgot lehet venni, amit tényleg akar az ember. Én se vagyok Dove rajongó, az nekem is felesleges lenne (vannak jobb termékek bőven és nem drágábban). a 100-200Ft-os energiaital se olyan amit ne lehetne megvenni ha valaki szereti, én pl. nem. A Pixiboxnak pont az volt a lényege, hogy olyan dolgokat raktak bele ami nem jött szembe minden kisebb boltban, amit ebbe a táskába raktak az megvásárolható mindenhol. Gondolom szépen kiírták a teljes árát, de mint tudjuk mindent leakcióznak 2-3 havonta. Dove tusit is vehetsz 900Ft-ért is, meg 500-ért is, pl. a héten.
    Egy ilyen táska 1 Euro a KIKben, csak a minta más.
    A Bioderma az egyetlen érték (már ha nem járt le a szavatossága), egy másik blogon azt írta egy lány, hogy színezett az övé és neki sötét pl. Gondolom nekem is az lenne... nem vagyok valami barna. Nekem pattanásaim lettek egy arca való Bioderma mintától 2 éve, talán az Akne mat volt, azóta nem kenek Bioderma fényvédőt az arcomra inkább. Sejtettem, hogy fényvédő lesz a táskában.
    A 2 újság meg tényleg gáz, hogy nem az újat rakták bele, ezeket a többség már úgyis megvette. A megmaradt árukészletet sózták rátok. :-)
    Én ahogy megnéztem a márkákat a hírlevélben tudtam, hogy nem kell ez nekem... azt kaptátok amire gondoltam én nem csalódtam. :-D
    Van aki mindennek örül... tényleg. Én 4ezret hasznosabb dolgokra költök el. :-)
    Semmi olyan dolog sincs a táskában ami ne lenne nektek otthon vagy ne lenne rá lehetőségetek, hogy bármikor levegyétek a polcról egy boltban. Bármelyik településen... .
    Elhasználni mindent ellehet... persze, csak amit nem szeretsz azt max. azért teszed, mert nem akarod kidobni. Elajándékozni is ellehet tényleg, de én ha valakinek ajándékot akarok adni, akkor nem azt sózom rá, ami nekem felesleges és menne a kukába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok!
      Kedves Névtelen, hát egyáltalán nem értek veled egyet! A mai világban mi 4000 forint aki már a pixiboxon töri a fejét nyilván ad magára mert márkás termékeket vásárol meg kipróbálni, akinek meg nincs pénze nem néz ilyeneket. Mellesleg mire költenéd azt a négyezer forintot elmész mekizni, vagy veszel EGY(''') alapozót a Dougles-ban! Nem értem mire háborodsz fel ha egyszer neked semmi károd nem volt belőle... Megjegyzem én megrendeltem és minden tetszett. Az újsággal kapcsolatban pedig olvasd el a többi hozzászólás (Pontosabban a Névtelen2013. július 10. 21:50) és meg tudod miért ezt kapták akik megrendelték.)
      Különben pedig nem csodálom hogy ilyen gyanakvó vagy (lejárt krém stb.) szar világban élünk egy szar orszában de nem mindenki rosszindulatú nyilván a Pixibox csapata ebből él meg ez a munkájuk törődnek a vásárlóikkal és ez nagy szó itt magyarországon ... úgyhogy szerintem csak maradjunk csöndbe és örüljünk ennek a szolgáltatásnak vagy ha nem tetszik ne foglalkozz vele és költsd a 4000.- Forintodat amire akarod ;)
      (Én megvédem őket mert szerintem tisztességesen csinálják amit csinálnak, és azt nem szeretem ha valaki úgy lehord valakit hogy nincs igaza! Csinálj jobbat te amibe 50 ml gucci parfüm meg clinique termékek vannak elvégre mindenki ezt várja el 4000.- forintért! ) Csak tessék :) Hogy tudd: Nem megbántani akarlak, csak azt hogy vedd észre magad hogy milyen ökörségeket beszélsz.(AZ ÖSSZES TERMÉK A PIXIBOX SUMMERBEN LIMITÁLT KIADÁS VOLT) TOVÁBBI SZÉP NAPOT MINDENKINEK!!:):):):)

      Törlés
  10. Nagyon tetszik a hangod, és ilyennek képzeltem el :-) Várom a további videókat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, lebuktam :D Rásegített még az allergiám+az orrpolipjaim, jobb napokon viszont tisztább a hangom, esküszöm :)))

      Törlés
  11. Köszönöm szépen mindenkinek az értékes hozzászólást, látom ez a Pixi is megosztotta a vásárlókat és szemlélődőket :D
    Külön köszönet Pixiéknek a kommentért, köszönöm hogy benéztetek!!! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt