Mattítókrém akciósan+ajándék napszemüveg

Follow my blog with Bloglovin

Jól hangzik, mi? :) Akkor irány a Rossmann, mert minden Moisture Match krémet vásárló nemcsak hogy akciós áron juthat hozzá a bőrének megfelelő krémhez, hanem a készlet erejéig egy szuper bulis napszemcsivel is megajándékozzák a pénztárnál, én ma hoztam ezt a 2 szépséget:









Garnier Skin Naturals Moisture Match hidratáló arckrém zsíros és kevert bőrre: 1.299 Ft
Ajándék napszemüveg: 0 Ft







Én ma az Árkádban lévő Rossmannban jártam, ott citromsárga keretes napszecsó volt a másik amiből választhattam, én maradtam ennél az univerzálisabb indigókéknél. De mindegy, mert borzalmasan áll :D

Ja, és akinek hasonlóan az enyémhez, igencsak problémás a bőre jelentem: a legtöbb dobozzal ebből a zöld fajtából volt kipakolva, tudták hogy jövök :)))



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szia!

    Igen, a szemcsi tényleg borzalmas lehet, úgy néz ki, mint egy 6 éveseknek való játékszemüveg, ami a reklámújságban volt még narancssárga is, az mégrondább.
    Én kihagytam ezt a krémet, a legtöbb Garnier termék nekem nem jön be.
    Viszont hazajött egy általam választott 400ml-s Baba tusi 649Ft volt és hozzá ajándék volt az általam választott Baba folyékony szappan (449Ft lett volna az ára külön).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rossmann-os újság még nem akadt a kezembe, de ezek után meg kell néznem azt a narancssárgát! :D
      A tusfürdők között nem is néztem körül, nagyon jól hangzik ez a Baba-akció!

      Törlés
  2. Nekem is pont ez a krém kellene, teszt lesz majd?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen, mert olyan régóta vágytam és vártam rá ezzel a lehetetlenül problémás bőrömmel, mielőbb beszámolok róla, hogyan reagált rá a bőröm :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt