Liebster Blog Award

Follow my blog with Bloglovin

Djkaty lepett meg ezzel a cuki díjjal, hihetetlenül örülök neki, nagyon szépen köszönöm :)))




És ezennel eleget is teszek a követeléseknek :D

I. Tedd ki a díjat
II. Írj 11 dolgot magadról - Katy kérdései alapján érkezzenek a válaszok:


1. Melyik a kedvenc illatod?
Kávéillat
2. Hány óra alvásra van szükséged ahhoz, hogy kipihent legyél?
Tíz
3. Ha megváltoztathatnál egy dolgot a múltadban, mi lenne az?
Több időt töltöttem volna nagyimmal és mamimmal
4. Vannak szobanövényeid?
A zuram lepett meg életem első orchideájával, azóta töretlenül életben van a növény és vígan napozik az ablakban :)
5. Melyik a kedvenc édességed?
Csokoládé marquise
6. Mi a legfurcsább szokásod?
Este amikor végeztem a fürdőszobában az esti tisztálkodással, kifelé menet a legcsábosabb mosolyomat dobom a fürdőszobai tükörképemre, hogy vidáman búcsúztathassam a napot, mielőtt egyenesen bekúszom a takaró alá
7. Kádban fürdés vagy zuhanyozás?
Zuhaaaaany! :) Egész egyszerűen nincs már türelmem a hosszú fürdéshez. Emiatt is vagyok alkalmatlan arra, hogy wellness-hétvégére verjem el a pénzemet, mert nem látom értelmét: beleülsz egy nagy forró vájlingba és eltorzult arccal forralod a fenekedet...nekem az ilyen nem megy. Medencézni oké, de 10 perc vízben ücsörgés után jön a kérdésem: "Megyünk?" :)))
8. Szereted a tökfőzeléket?
Nagyon is! Frissen, zsenge tökkel és már-már fejgörcsöt okozó, tömény kaporillattal :)
9. Ugyanannak a történetnek a film- vagy könyvváltozatát választanád?
A Twilight-Saga-ból kiindulva egyértelműen a filmet: már az első kötetet türelmetlenkedve és a helyemen ficeregve olvastam, mert kiborultam a párbeszédeitől. A filmbe viszont szerelmes vagyok. Az összesbe.
10. Van olyan filmszereplő, akinek szívesen a bőrébe bújnál?
Hermione
11. Házasságpárti vagy?
Már férjnél vagyok egy ideje, úgyhogy illendő azt válaszolnom, hogy igen :D
Érdekes dolog egyébként: furcsa, láthatatlan kötelék, ami nyugalommal és azzal a kellő magabiztossággal tölt el, hogy rátaláltál a lelki társadra, megosztod az életedet a másik feleddel, akinek ha az egyik percben odavágod hogy utállak, a következő percben ő ölel át és azt mondja, hogy imád. Ennyi.
És a mai napig nem hiszem el, hogy engem elvettek :)



A díjazottjaim:
Rami: http://stilusesegyeb.blogspot.hu/
RoseBallerina: http://roseballerina.blogspot.hu/
Petronella: http://petronellasbeauty.blogspot.hu/
Szépséglabor: http://szepseglabor.blogspot.hu/
AlessandraBelleza: http://alessandrabelleza.blogspot.hu/
Babus: http://babusbeauty.blogspot.hu/
The Beauti-ful Life blog: http://barkingbeauty.blogspot.hu/
Poppy: http://fashionmonstersblog.blogspot.hu/
Csipkelány: http://csipkelany.blogspot.hu/
Viki: http://cheap-and-chic-look.blogspot.hu/
Sminktükör: http://sminktukor.blogspot.hu/


III. És végül de nem utolsósorban az általam feltett 11 kérdés:
1. Melyik évszázadban születnél újra és miért?
2. Iskolásként a nyári szünet hány százalékát fordítottad a kötelező olvasmányok elolvasására?
3. Van olyan csínytevésed, amit a mai napig nem mondtál el a szüleidnek?
4. Szeretnél hypervándor lenni?
5. Melyik az a tőled jelenleg legtávolabb álló szakma, amit viszont szívesen megismernél és eltöltenél egy munkanapot/hetet?
6. Milyen stílusú/berendezésű házat választanál magadnak és melyik ország területén?
7. Ha 5.000 forintból kellene megoldani egy komplett hétvégi bevásárlást, milyen menü lenne a vasárnapi asztalon?
8. Kutya vagy macska párti vagy?
9. Melyikbe tartozol: rendszerező típus, vagy zseni aki átlátja a káoszt?
10. Melyik az a 3 fő szín, amely uralja a ruhatáradat?
11. Íróként milyen regényt írnál? Ki lenne a főszereplője és kiről mintáznád?



A fent felsorolt leányzókon kívül kedves olvasóim, válaszoljatok a kérdésekre komment formájában itt a bejegyzés alatt, nagyon-nagyon kíváncsi vagyok!!! :)))))))))))


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Köszönöm a díjat, válaszoltam a kérdésekre. :)
    XXX

    VálaszTörlés
  2. KÖSZÖNÖM! :) Kitettem a Blog Díjaim oldalamra. :) http://sminktukor.blogspot.hu/p/blog-dij.html

    Válaszaim:

    1. Melyik évszázadban születnél újra és miért?
    Hű, ezen nem gondolkoztam még igazán, nekem jó itt, ahol vagyok. :)

    2. Iskolásként a nyári szünet hány százalékát fordítottad a kötelező olvasmányok elolvasására?
    Százalékot nem tudok mondani, de mindig elolvastam mindent.

    3. Van olyan csínytevésed, amit a mai napig nem mondtál el a szüleidnek?
    Szerintem nincs, felnőttként jókat röhögtünk egy-egy sztorin. :)

    4. Szeretnél hypervándor lenni?
    Néha nem lenne rossz! :)

    5. Melyik az a tőled jelenleg legtávolabb álló szakma, amit viszont szívesen megismernél és eltöltenél egy munkanapot/hetet?
    Régen tanár szerettem volna lenni, de teljesen más irányt választottam, szóval azt a pályát kipróbálnám. :)

    6. Milyen stílusú/berendezésű házat választanál magadnak és melyik ország területén?
    Az ország maradhat, de egy mediterrán stílusú, medencés, szép, nagy kertes házat kérnék. :P

    7. Ha 5.000 forintból kellene megoldani egy komplett hétvégi bevásárlást, milyen menü lenne a vasárnapi asztalon?
    Hú...nem tudom. Az igazság szerint én havi 2 nagybevásárlást szoktam csinálni, napi szinten meg csak kenyérfélék, felvágott, tej... ilyesmi jön haza velem.

    8. Kutya vagy macska párti vagy?
    Is-is, de talán kicsit jobban macska.

    9. Melyikbe tartozol: rendszerező típus, vagy zseni aki átlátja a káoszt?
    Ez is-az is. Van, hogy rám jön a rendszerezés, máskor meg hagyom, hadd halmozódjanak a papírok. :D

    10. Melyik az a 3 fő szín, amely uralja a ruhatáradat?
    Fekete, fehér, rózsaszín

    11. Íróként milyen regényt írnál? Ki lenne a főszereplője és kiről mintáznád?
    Valamilyen történelmi ihletésű regényt írnék, egy nemesi származású család bonyodalmakkal teli életéről.

    VálaszTörlés
  3. Hova tunt a kommentem?? itt volt... meg vissza is neztem. valaszoltam a kerdesekre is :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gmailemben megjelent, nem törölted véletlenül a törlés gombbal? :(

      Törlés
    2. Akkor viszont nem vágom, mi történhetett bakker :(

      Törlés
    3. Végülis, ha gmailen el tudtad olvasni, akkor mindegy. :) Csak megköszöntem, meg megírtam, hogy kitettem a díjas oldalamra, meg válaszoltam a kérdésekre. :)
      Még egyszer a KÖSZÖNÖM a díjat. :)

      Törlés
    4. El ám, mindegyiket elolvastam :))) Nagyon szívesen, máskor is :)))

      Törlés
  4. Imádom a válaszaidat! Esetleg lehetne Rólad esküvői képet látni? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ha van igény rá, hogyne, előkotrom valamelyik vinyóról az esküvői képeket és beteszem egy posztba. Ja, meg szerzek egy aláírt beleegyező nyilatkozatot a zuramtól, hogy publikáljam interneten :D

      Törlés
    2. Részemről abszolút van igény, úgyhogy remélem, aláírja :-D

      Törlés
    3. Mondjuk úgy, hogy nem tehet mást... :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt