Leárazás shopping

Follow my blog with Bloglovin

Elkezdődtek a leárazások szinte az összes boltban, és én természetesen "csak meg akartam nézni" a kínálatot. Ebből pedig az lett, hogy főként kiegészítők terén vásároltam pár cukiságot, mert a múltkor rendet raktam a bizsus tárolóimban és viszonylag sokuktól kellett megválnom, mert elveszett a fülbevaló párja vagy szörnyen befeketedett az ezüst színű karika.





Elsőként a C&A-t vettem górcső alá, átnyálaztam a Six-állványt és győzött a neonmániám:








Fém karkötő, rajta egy szétrobbant neonbombával: 1.100 Ft
Neonbomba gyűrű: 800 Ft
Neoncitromsárga-királykék-arany karkötő: 800 Ft
Orgalila-gyöngyházfényű rózsaszín aranyszínű gyűrű: 550 Ft
Matt pink és grafit fülbevaló: 550 Ft
Hello Kitty hajgumi-szett: 990 Ft (Mariann barátném kislányának, Biankának)



Ezután a Takko-ban igazi különlegességekre bukkantam egy mentaszínű és egy fekete ásványi fülbevaló képében:


Menta színű fülbevaló áttetsző "kristályokkal": 490 Ft
Fekete ásványi fülbevaló: 990 Ft



Hosszú évek óta be akartam szerezni a viszonylag kényelmesebb fajtából - már ha létezik ebből a cipőtípusból kényelmes-fajta - egy igazi, vérbeli rosszlányos platform magassarkút és utolsó párként, ráadásul leárazva a Deichmannból az enyém lett. Dög, mi? :)


Fekete-leopárd mintázatú platform magassarkú cipő: 2.995 Ft



És végezetül egy kis ruhanemű: van egy ejtett hátú egyberuhám és nemigazán szeretném, hogy mindenki a melltartóm kapcsait bámulja, így elhoztam az utolsó 2 sztreccs bandeau-topot a New Yorkerből:


Bandeau top-szett (one-size): 1 db neonpink, 1 db fekete: 1.990 Ft




Nem tervezek a továbbiakban leárazások közelében mászkálni (wáháhhá :D), a fentiek tökéletesen pótolták a kisebb űrt a ruha-, cipő- és ékszerkészletemben :) Ti már csekkoltátok a mostani leárazásokat? Hova érdemes menni szétnézni?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Fú, köszi hogy jelezted, Deichmannban (ügyesen csak a címke-listába tettem bele, máris kiegészítem a bejegyzést) :)

      Törlés
  2. húú de jó dolgok, és imádom a hello kittit, meg a cipő wowww!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cuki kis szett, remélem örülni fog a szülinapos amikor megkapja :)

      Törlés
  3. A Takkós mentaszínű fülbevaló nagyon tetszik! A cipő pedig dög, remélem, volt sikere ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zuram csak vigyorgott mint a tejbetök amikor meglátta a szerzeményes kupacban :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt