Leárazás shopping 2. felvonás

Follow my blog with Bloglovin

Mariann barátnémmal mászkáltunk egyet a Pólusban és betértünk a H&M-be kezdésként. Majd a Takkoban is a kezembe akadt néhány dolog...
Ebben az évszakban sorra tolják az arcunkba a magasított derekú pikáns és merész farmersortokat amiknek nincs száruk mert inkább olyanok mint egy nagy bugyi, de az én lábaim és narancsligeteim ezt a divatot nem engedik meg nekem. Azonban mindenképpen kellett rövidnadrág, mert van egy több mint 10 éves, halványlila, gumis derekú sortom, meg 2 tavalyi Takko-s vászonnaci és ennyi. Na és ez lett belőle:


Felsőruházat - Takko Fashion:
Fáradt rózsaszín blézer: 4.990 Ft
Citromsárga farmerkabát: 3.990 Ft

Alsóruházat :) - H&M:
Életem legkényelmesebb és szerelem első látásra-farmernacija: 5.000 Ft
Laza pávamintás rövidnadrág: 2.000 Ft
Még rövidebb :) ordítóan piros, sztreccsfarmer rövidnadrág: 2.000 Ft



A H&M-ben rengeteg, de tényleg rengeteg miniszoknya és rövidnadrág van leárazva, 2-3-4-5 ezer forintokra, valamint lenge blúzok és topok többsége 1.500-2.000 környékén van, rengeteg vállfán és állványon, ne hagyjátok ki ezt az üzletet, mindenképpen nézzetek be!
A kiegészítőket is brutálisan leárazták, a balerinák például 1.500 és 2.000 forintba kerülnek!



H&M kiegészítők:
Szürkés menta színű haj-, ruha- és táskadíszként hordható virág, 2 db összesen 100 Ft
Kék ásványi fülbevaló 700 Ft




A csajos bevásárlás másik fele pedig némi szaklap és szépségápolási cucc volt, köztük 2 leárazott, gyönyörű és különleges körömlakk:
Auchan: szaklapok

Müller:
Dove intim lemosó 589 Ft
Duchesse és Demak Up maxi vattakorongok: 3-4-500 forint???

Rimmel SalonPro körömlakk - 337 Purple Rain: 595 Ft - ennek a lakknak a fotóval ellentétben pontosan olyan színe van üvegben, mint a Color Tattoo Endless Purple :)

OPI Sprung: 1.795 Ft - gyönyörű mély karácsonyi bronzarany szín, így nyár közepén tökéletes :D



A Müllerben az OPI állvány tetején néhány szín 1.495 és 1.795 forintért vihető haza, vannak köztük Liquid Sand-lakkok is, ha valakinek arra fáj a foga :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A kabátok és a piros nadrág nagyon bejön! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Milyen extrém lenne összerakva a piros naci egy platform szandival, rövidujjú toppal és a sárga kabáttal? :D

      Törlés
  2. En is epp tegnap vettem h&m-ben farmer rovidnacit 3000-ert. De nekem csak egy picike narancskertecskem van, es ugy döntöttem, akinek nem tetszik, az ne nezegessen. :) Szóval egy olyan magasderekut vettem. Meg vannak a divided szekcioban cuki cicas felsok, azt vettem hozza.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes! :)
      Láttam a cicás darabokat, az a fekete cicás egyberuha jajj! Talán ha le lesz árazva, újra megkörnyékezem :)

      Törlés
  3. Nézelődtem ma a h&m, de ezek én semmit nem találtam magamnak ott. Bezzeg az Orsay üzletben belefutottam egy szuper - igaz hosszú - naciba 2000ft-ért, mint ha csak rám várt volna:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez jól hangzik! :) Bemutatod blogposztban?

      Törlés
  4. Szólj, ha netán megunod a blézereket, szívesen átvállalom őket :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt