Júliusi Szépségbox

Follow my blog with Bloglovin

Elérkezett a hónap vége, megérkezett a nyári szünet kellős közepén a szépségboxunk, lássuk csak miket rejt a lila dobozka:





Elsőként jöjjenek a teljes kiszerelésű illetve tubusos termékek:


Greenland papaya és citrom radírozó só, 400 gramm
Deborah Bioetyc After Sun SOS bőrnyugtató napozás utáni testápoló, 200 ml
Maybelline The Colossal Smokey Eyes szempillaspirál, 10,7 ml
AHAVA hidratáló krém normál és száraz bőrre, 15 ml



Tasakos szekció:


Perwoll Brilliant White finommosószer fehér textíliákhoz, 90 ml
Palmolive Naturals golgotavirágos krémtusfürdő, 10 ml
Garnier Skin Naturals Moisture Match hidratáló nappali krém fakó bőrre, 1,5 ml
Garnier Skin Naturals Moisture Match hidratáló nappali krém normál és száraz bőrre, 1,5 ml
Garnier Skin Naturals Moisture Match hidratáló nappali krém kevert és zsíros bőrre, 1,5 ml
Clinians nappali krémek 30, 40, 50-es korosztálynak, egyenként 2,5 ml - 5 darab
Clinians Daily Action energizáló nappali krém minden korosztálynak, 2,5 ml
Clinians Daily Action Hydra Plus 24 órás hidratáló nappali krém minden korosztálynak, búzavirággal, 2,5 ml
Gerovital Sun anti-age napozókrém arcra - SPF 50, 2 ml
Armonia parabénmentes BB-krém, 2 gramm




Kihasználtság, hasznosítás

Radírozó sót magamtól nem vennék, még a krémes, tégelyes testradíroknál tartok, de így hogy itt van ez a kis hengeres Greenland termék, felkeltette az érdeklődésemet!
A napégés kezelésére hivatott lotion tökéletes számomra! Én a csudifehér bőrömmel nem lebarnulni, hanem kegyetlenül leégni szoktam, végre nem csak egy sima napozás utáni cucc, hanem egy teljes felújítási és regenerálási csapat :D
A Maybelline spirál beáll szépen most a sorba, mert az utóbbi 9 hónapban több szempillaspirált vásároltam össze, mint amennyit ennyi idő alatt fel tudok használni, úgyhogy most, a tikkasztó hőségben őt nem fogom tudni tesztelni, kb. ősszel jutok el odáig, hogy el kezdjünk ismerkedni egymással. Amúgy is kíváncsi vagyok a Maybelline spirálokra. Meg a L'Oréalra. Meg a Lancome-éra. :)))
AHAVA testápoló: jöhet minden mennyiségben az én kis vízhiányos bőrömre, egy szempillantás alatt el fog fogyni, így rövidesen bekerül az elfogytak-posztba.

5 tasak nappali krémet anyumnak adtam, mindhárom korosztályosat magára fogja tudni kenni a maga 49 évével, úgyhogy kíváncsian várom, mik a tapasztalatai :) Az előző boxból leadott minták után csak ennyit mondott: "Olyan isteni az illata!" Kérdeztem a ránctalanító meg ápoló hatásáról, de csak az illatára figyelt :D Szerintem jól teljesítettek a krémek, mert nem váltott ki nála allergiás reakciót (néhány AVON-os, érett bőrre való terméktől égett és kivörösödött az arca szegénykémnek) és nagyon szép a bőre, semmi fakulás vagy kifényesedés.

A fehér öblítő a múlthavi fekete öblítő folytatása, isteni lesz vele kifehéríteni a fehér holmikat!
A Palmolive tusolójára kíváncsi vagyok, mert alapból nemigazán vásárolom ezt a márkát.

A Garnier és a termékminta-bepakolók meghallgatták imáimat, mert mindenhol 3 mintácskát pakoltak be kipróbálásra, de sosem került bele a kevert/zsíros bőrre való. Nos így, hogy megvettem teljes kiszerelésben, már kaptam belőle mintát is, wehehe :) Amúgy jól debütált, a legnagyobb forróságban dobtam fel a fejemre a krémet és egyedül a homlokomon nem tudta leverni a kifényesedés támadását, de abszolút megbocsájtom neki, mert ezen kívül príma kis termék! Még nyúzom egy kicsit és jön belőle egy külön posztocska.




Megéri? Nem éri?

És a végére jöjjenek a piszkos anyagiak (akciómentes ár), mert amellett hogy persze fogom tudni használni a termékeket, szeretem megnyugtatni a kicsi lelkemet, hogy bizony nagyon megérte a maga 4.990 forintját a dobozka, emellett pedig mennyire cuki a Szépségbolt.hu csapata, hogy ilyen jó áron halmozza el az ember lányát szépségápolási termékekkel! :)


Greenland papaya és citrom radírozó só, 400 gramm: ebben az "ízesítésben" nem találtam a honlapon, de egy másik citrusos terméket, a grapefruitosat belinkelem: 2.590 Ft

Deborah Bioetyc After Sun SOS bőrnyugtató napozás utáni testápoló, 200 ml: 3.140 Ft

Maybelline The Colossal Smokey Eyes szempillaspirál, 10,7 ml: 2.777 Ft

AHAVA hidratáló krém normál és száraz bőrre, 15 ml: visszaosztva 527 Ft


Vagyis 9.034 forint a tasakos termékeket nem számolva a kincsesdoboz tartalma. No és persze most is bőven megszórtak minket termékkmintákkal, emellett ingyenes volt a kiszállítás.



Ha már beleuntál a poszt olvasgatásába és a képnézegetésbe, nézd meg Djkaty szuper videóját a júliusi Szépségboxról:





Nektek melyik termék tetszik a fentiek közül? Megrendeltétek volna a júliusit?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Megrendeltem én is :
    http://azrail5.blogspot.hu/2013/07/megerkezett-juliusi-szepsegboxom.html

    bocsi a linkért :D De ott a véleményem a saját blogomban :)

    Amúgy szerintem megérte, magamtól a Greenland-es terméket én se vásároltam volna meg, annyira tetszett a doboz tartalma, hogy az augusztusra is már befizettem, úgyhogy várom mi lesz abban 4 hét múlva. Nézegettem milyen márkák nem voltak még a dobozban, úgyhogy van egy-két termék amire számítok, most pl a Greenlandesre számítottam és bejött :D így lenne ötösöm a lottón :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy baj a linkelés, sőt! :)
      Ez egy hatalmas tipp volt, jót vigyorogtam rajta, így legyen ötösöd a lottón! :D

      Törlés
  2. Én is megrendeltem! én még nem mentem el érte az pickpack pontba.
    Remélem az enyémbe is ilyen jók lesznek!
    puszi Judit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naná! :))) Ahogy a többieknél láttam, 1 termékminta eltérés van, de a többi ugyanez lesz. Neked hogy tetszett?

      Törlés
  3. Ó, hát köszönöm szépen a linkelést! <3 És tessék lotózni, ha ilyen jól megy a tippelés. :-) A múltkori narancsos tusit amúgy próbátad már?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))))
      Még nem, előtte üresre vagyis elfogytak-posztosra nyúzom a jelenlegi Fa krémes tusimat és utána belevetem magam a sűrűjébe :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt