Hétkezdő inspirációs képválogatás: forró nyarat mindenkinek! :)

Follow my blog with Bloglovin

Kezdjük a hetet és ezt a brutálisan forró napot egy hétindító képválogatással, enjoy :)


Sailor Moon-gyűrű:


Itt minden nagyon rendben van, imádnivaló az összeállítás, főként az óra jön be nagyon:


A hátsó kert (wihihi, bááárcsak így lenne! :D):



Csipke és neon: vááá, világít, nagyon tetszik! :)




Na, az ilyen szendvicseknek vagyok képtelen ellenállni. Nincs menekvés:



Álomalak és esküvő újratöltve: egy ilyen hátú csodában mennék szívesen férjhez, jópár tonnával könnyebben. Titeket is emlékeztet egy picikét Bella Swan esküvői ruhájára? :)



Meseország: ránéztem a képre és elszédültem:


Ez mennyire ott van már? :D


Hülyék világnapján a munkaidő végeztével ilyen "cuki" fejet vágok én is:


A tejeskávé-végzet asszonya:
:



No more excuses for not reading :D



Nem kell ide Narnia krónikái meg ruhásszekrény, ha egy varázstükrön is át lehet lépni a csodavilágba:



Köszönöm, akkor diktálnám a címemet a kiszállításhoz :P



Porcelán:



Gépi csavaros fagyi és tölcsér egyben, virág módra tálalva:



Erről a képről azonnal lakkomlakkom Edina mai posztja jutott eszembe :) A tökéletes barack számomra:



Ajak-ombre:



Ma nem megy az elszakadás a meséktől és a filmektől: egyből a Lenyűgöző teremtmények (hogy én mennyit gondolkoztam a címén, mert mindig az Éhezők viadala jutott eszembe, de nem! :D) kolosszális lépcsője ugrott be erről a képről. Tudom-tudom, ott nincs hozzá korlát.
Egyébiránt mindenképpen javaslom megtekintésre, nekem nagyon tetszett! Nagyon leegyszerűsítve, félúton van az Alkonyat és a Harry Potter filmek között és nagyon szerethető :)
 forrás: internet, pinterest

 

A mai nap kulcsszava a fentiek alapján nálam a mesés lesz és pont :D Annyira földöntúli ez a meleg, hogy nem bírtam nem elrugaszkodni :)




Remélem tetszett az összeállítás és ezt a posztot egy hűvös szobából olvassátok/nézegetitek :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A barackos összeállítás nagyon kedvenc :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ő a kedvencem ebből az összeállításból :)

      Törlés
  2. Love these pictures :-)
    The yummy sandwiches and the lovely cat :-)

    have a lovely day

    xoxo

    Piera Anastasia

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt