Trendminátor

Follow my blog with Bloglovin

KisO kolléganőm a lelkemre kötötte, hogy osszam meg a blogon, miként nevezett el engem a napokban: TRENDMINÁTOR :)))

A következő történt: délben és délután 4-kor egy hosszabb (2-cigis) kávészünetre sétálunk le a csajokkal az irodaépület mellé és a szünet perceiben vágatlanul libbennek elénk a szezon legfeltűnőbb darabjai:
- a híres hófehér aszimetrikus Zara szoknya-nadrág
- a neon őrület
- a zokni-szandál-kombó (időtlen)
- pocivillantás crop-top módra
- pliszírozott nude aszimetrikus szoknya, stb.

A fentieknek képzeljétek el a jól összekombinált, harmonizáló fajtáját és ennek ellentéteként az OMG-kategóriát. Minden esetre érdekes esettanulmány, annyi szent. És persze jön a kérdés felém (mert persze elárultam, hogy vezetem ezt a blogocskát), hogy ennek a trendnek/ruhadarabnak mi a neve és hogy szezonja van-e vagy sem? A kérdések megválaszolása végén pedig KisO elkurjantotta magát, hogy én vagyok a Trendminátor...majdnem belefulladtunk a nevetéstől a tejeskávénkba :)))
Szóval, innen kaptam ezt a jelzőt, cuki :)


Belegondoltam egyébként, hogy mi lenne ha ez a csajszi Loubutin magassarkúban, Chanel meg Dior shopping bag-ekkel flangálna a városban, Starbucks koffeinmentes kávét szürcsölgetve és képeket posztolgatva az Instára :D









A fenti képekből inkább nem alkotok semmiféle montázst, mindenkinek a saját fantáziájára bízom :)


Mit szóltok, milyen őrültekkel vagyok körülvéve? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt