Szombat esti chillout képválogatás

Follow my blog with Bloglovin

Sziasztok nyarat élvezők! :) Én már a mai napot besötétített szobákkal nyomtam, érzitek Ti is, hogy érkezett raktárra egy kis nyár? :D
Szombat esti láblógatáshoz hoztam Nektek egy kis képválogatást, élvezzétek:


Ha azt mondom, Levelek Júliának film? :)



Üde, cuki, elegáns - kell mindegyik:



Egy falat Barcelona a Sincerely Jules blog tolmácsolásában - az állam leesett ettől a képtől:



Sanyi a bagoly örök bölcsességei:



Ezt a képet csakis azért tudom nyugodt, normál pulzusszám mellett közzétennem, mert már megettem 2 Magnum Minit:



Loubutin-újdonság a Wendy's Lookbook blogról, szerelem nulladik látásra!



Na neeeeeee :)



Sohasem viselném ezt az összeállítást annak ellenére, hogy mesés! Juliett, a Maffashion bloggere még mindig nagy tehetség:



Viki ezt a montázst kapta többek közt ajándékba a 30. születésnapjára, ötletes nem? :)



Liz+dinner party a Lateafternoon blogon. Az a kancsó kell nekem:



Menjünk templomba egy divatshow-n:




Ugye sokaknak ismerős? :D



Asszem nem kell magyaráznom, mi van akkor, ha egy macskás nő tetkót akar:



Sincerely, beach and love:



És a végére egy igen fárasztó:



:)


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt