Szépségbox

Follow my blog with Bloglovin

Azoknak, akik lemaradtak a Pixiboxról. Vagy azoknak, akiknek a Pixibox is megvan és hajtja őket a kíváncsiság az újabb meglepi-csomagok iránt. Íme a Szépségbolt.hu csajos dobozkája, amelyhez hónapról-hónapra hozzájuthat az ember lánya:





4.990 forintba kerül, vagyis egy ezressel drágább mint a Pixibox, illetve 3 és 6 hónapra is elő tudsz rá fizetni, komoly, mi? :)
És hogy ne érezd zsákbamacskának, íme a májusi szépségbox tartalma

Én már megrendeltem a júniusi dobozkámat és naggggyon kíváncsi vagyok már rá, amint megérkezik, máris megosztom Veletek! :)



Kellemes vasárnap estét Csajok!

Megjegyzések

  1. Én rendeltem régebben a szépségbolttól meglepetés csomagot.
    Elvette a edvem a továbbiaktól rendesen:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá! Akkor méginkább várom, mit rejt a csomag!

      Törlés
    2. Ez másiknak tűnik amúgy, az még szép dobozban sem volt.
      Reméljük ez jó lesz.

      Törlés
    3. A szép doboz megtöri az átkot :PPP

      Törlés
  2. Kár, hogy csak az előzőt lehet megnézni, és az is, hogy arról már lemaradtam, mert nagyon tetszik a tartalma... Még átgondolom, bevállaljam-e a júniusit, de elég biztató a dolog :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is a májusi dobozka győzött meg :D

      Törlés
  3. Hm, megvárom mit kapsz most :D aztán lehet a következőre befizetek :)

    VálaszTörlés
  4. Kíváncsi leszek mi lesz benne :) olvastam anno Rami posztját, az nem volt túl kecsegtető, viszont amit a videóban mutattak az tetszetős tartalom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elhúzták előttünk a mézesmadzagot :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt