Rendhagyó májusi kedvencek

Follow my blog with Bloglovin

Ez a hónap nem viselkedett tavaszhoz méltóan, szinte az egész hónap a vacogásról és az esőben ázásról szólt. A szokatlan időjárás miatt pedig még szépen ki is borult a bőröm, a hideg és párás napokon olyan szinten kifényesedett a homlokom, hogy a napjában 3x is muszáj volt felitatnom a felesleget.

Szóval következzenek az anti-szépségápolási kedvenceim ebben a hónapban:


Kedvenc képek
képguru.hu
Mindenféle témakörben találtok itt gyönyörűbbnél gyönyörűbb képeket, bent a melóhelyen is innen választok háttérképet, mondjuk ilyen és ehhez hasonló nyaralós képeket :)




Kedvenc zene
Chillout classics végtelenítve :)
Este laptop bekapcs, stressz kikapcs, remekül tereli el ez a zene az idegesítő gondolatokat






Kedvenc ruhadarab
Kapucnis pulóver
Megvédett a szétfagyástól, erre még rákaptam a bőrkabátomat, de volt olyan reggeli cudar hőmérséklet, hogy elgondolkodtam azon, hogy a nyakamba aggassak egy sálat :-/

Íme néhány kedvencem, amik rajta vannak a wishlistemen, ha a jelenlegi pulcsijaimat elnyűttem:












Kedvenc zöldség
Fejessaláta
Jópár héttel ezelőtt a zuram fillérekért vett salátapalántákat (hihi, vicces ez a szó...salátapalánta :D), aztán ezek egy szempillantás alatt óriási fejessalátákká nőtték ki magukat, úgyhogy jöhetett a tojásos nokedli ecetes fejessalátával, szendvicsbe tonnaszám mentek bele a salátalevelek, volt hogy a melegszendvics mellé salátaleveleket toltunk csak úgy magában.





Kedvenc ital
Vöslauer szénsavas ásványvíz
A madaras teszkóban párban adták őket nagy kedvezménnyel, úgyhogy már kaptam is fel a 6-os csomag vizet. Még az olasz nászutunk alatt találkoztam ezzel a márkával és nagyon megszerettem.





Kedvenc mozifilm
Halálos iramban 6
Az előző filmet néztem moziban, a korábbi kiadásokat pedig DVD-n, egészen megszerettem annak ellenére, hogy nem annyira sóvárgom a sportkocsik iránt. Viszont Vin Dieselt bármikor elfogadnám bátyuskámnak :)
Ja, és lesz 7. rész! :D





Kedvenc sorozat
Tinikuckók
Végre újra el kezdték adni az MTV-n, így hát lecsüccsentem az TV elé a kanapéra és csak ámultam és bámultam. Imádom ezeket a házakat és a belső kivitezelést nézegetni!





Nos, ennyi lettem volna május hónapra, átléptünk a jégesős júniusba, már előre kíváncsi vagyok, mik lesznek a júniusi kedvenceim. De lehet, hogy a gumicsizma :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ötletes volt ez a poszt! :) A képgurut nem ismertem, köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Na, örülök hogy megmutathattam, igazi kincsesbánya ez az oldal, nagyon szeretem! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt