Outfit of the day: Military

Follow my blog with Bloglovin

Ma full zöldben nyomtam, bár ez a szett így is halál meleg volt ezen a melegrekordokat döntögető napon. De nem panaszkodom, végre nyár van, nem pedig elcseszett nyárhavi ősz :)


Így fest egy husigolyó vámpírgyerek military-stílusban:



Kiegészítők terén totál szerencsém volt, mert van egy olyan őszi, csörgő-zörgő karperec-szettem, amiben a felsőm sötétzöld és a karórám fűzöld színe is megtalálható, így ez a karkötő-mix hivatott összehangolni a színeket:



Has behúz:



Még a szandim is zöld és levélforma-díszítéssel ellátott, ma nagyon felkészült versenyző voltam :P


Pont a fotózás végére előbukkant a napocska is :) Sorry a nyúzott fejemért, 15 perccel előtte még a (zöld :D) héven aszalódtam és szaunáztam.



Top: Debenhams
Nadrás: Takko Fashion
Szandál: Ipanema - brands.hu
Óra: GO - Girl Only, Westend
Karkötő: I am
(láthatatlan) fülbevaló: Sandy bizsu
Körömlakk: NYC - 028: Strike a Rose




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Csini vagy, és a 3. kép nagyon bájos rólad! :) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Husigolyó vámpírgyerek. :-D Figyi, akkor lehet, hogy mi tesók vagyunk? Reni és Katy Cullen :-D A szetted mindenesetre nagyon jó, tetszik a gatyód, kár, hogy nekem totál hülyén állnak az ilyenek :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bakker, majdnem hátraestem a székkel amikor elolvastam a kommented :DDD Szóval akkor Cullenek leszük azt mondod? Akkor fel kellene keresnünk Carlisle-t :)

      Törlés
    2. OK, majd szólok, ha megvannak e repülőjegyek :-D

      Törlés
  3. Csini, tetszik ez a harmónia! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a pólód, olyan kis rafinált:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt