Outfit of the day: kék+korall

Follow my blog with Bloglovin

Újabb kiadása következik a ma is fel tudtam öltözni rovatnak, ma az egyik legszebb színhez, a királykékhez nyúltam és az üde tavaszi korall színű, New Yorkeres nadrágommal párosítottam, toltam egy light-os color-blockingot :)



Felavattam az új borostyán színű szemüvegemet is:



Kék kiegészítőkkel dobtam fel az összeállítást: kék gumis karszalag a Burger Kingből (:P), kék köves gyűrű a kedvenc bizsusomtól, Hórusz szeme-karkötő a Bijou Brigitte-ből és egy fonott kék karkötő réz gyöngyökkel a Stradivariusból:



Napszemüveg: Premier Outlet Center
Kék top: New Yorker
Fekete sztreccs trikó (a kék alá kellett vennem, mert eredetileg pocivillantós ez a feliratos top): H&M
Korall nadrág: New Yorker
Óra: New Yorker
Királykék balerina: Deichmann
Kiegészítők: Stradivarius, Bijou Brigitte, Burger King




Ma nem csak nekem pattant ki a fejemből ennek a színnek a használata, nézzétek csak:








Milyennek találtátok az összeállítást? Szeretitek a királykék színt?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. De jó színe van a nacidnak :)
    Nekem tetszik a királykék, de egy ilyen színű ruhadarabom sincs, valahogy rajtam nem az igazi, de másokon nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Kiegészítők terén sem vállaltál be még királykék darabot? :)

      Törlés
  2. Az a naci nekem is nagyon tetszik! Királykék cuccom nagyon kevés van csak, a leginkább egy lila és kék határán lévő felsőm áll közel hozzá, nagyon érdekess színe van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Télvíz idején volt leárazva a New Yorkerben, előtte nem is emlékszem, hogy találkoztam volna ezzel az árnyalattal az üzletben.
      Mikor látjuk ezt a felsődet outfit posztban? :)

      Törlés
    2. Ha összeszedtem a bátorságomat az ilyen bejegyzésekhez :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt