OPI - Can't let go

Follow my blog with Bloglovin

Kész, beszippantott a hideg idő és a szürke égbolt...lilába borult a hangulatom. Így hát villámgyorsan előkaptam a Mariah Carey-kollekció csodásan lila darabját, a Can't let go-t és mire észbe kaptam, már fent is volt az első réteg a liquid sand-kiadásból. De ami az őszi időjárást illeti, azt szívesen elengedném: ha minden igaz, akkor a 7végén már kapunk egy kis ízelítőt a múlt hónap időjárásából :)
Na jó, befejeztem a zsémbes időjárás-jelentést, ha az embereknek is vannak rossz napjaik/heteik, akkor az időjárás is lehet renitens egy kicsit, nem? :)
Beszéljenek akkor helyettem a képek, a sérülések az ujjaimon ne zavarjanak Bennetek, tegnap tüzifának való léceket pakoltunk (szááááálka) és sziklakertet építettünk (életünk első sziklakertjét, yeah! :D):








A vakus képeken természetesen kék ez a lakk - hát már miért is ne, na de itten van egy szupermakrós, falratámaszkodós kép, na ilyen kis szépségesek a benne lévő csillámok.
Ja, és lámpafénynél dögös diszkólila színre vált a lakk, boogie-nights :P
2 réteg csücsül a körmeimen:





Bejövős Nektek ez a lila?
Apropó sziklakert: rendkívül amatőr, önjelölt tájépítészként összevarázsolt mesterművemről jöjjenek képek?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem pont ez a lakk van meg, nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira tetszik még mindíg ez a lakk! :) *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hagyja magát egykönnyen elfelejteni, annyi szent :)

      Törlés
  3. Most is ez van a körmeimen. :D Immáron 5-dik napja.Mondjuk én húztam rá egy réteg fedőlakkot is,de a finish változatlan maradt,csak tartósabb lett a lakkozás.Naon baba.Én is ezt a MC dobozt vettem meg,mert annyira olcsó volt,kár lett volna ott hagyni a müllerben.2490ért árulták.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, körömtesók vagyunk :D
      Komolyan, ennyibe kerül csak? Hoppá! Én Mdolla Áginál csaptam le rá egy blogsale-en nem sokkal drágábban, de akkor ajándéknak mindenképpen megveszem ezt a szettet. Köszi a tippet! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt