Mostanában zsákmányolva

Follow my blog with Bloglovin

A város 2 ellentétes végéből az alábbi akciós gyöngyszemek kerültek mostanság a birtokomba:









Fogtuk magunkat, és a Premier Outlet Center felé vettük az irányt: évek óta megnyitott már, viszont csak most jártunk ott először. Nagyon kis meghitt, cuki elrendezésű kis falucska, az egyik biatorbágyi hegy mögé elbújtatva. Az üzleteket szépen kényelmesen végig lehet járni a tornácos kialakítású, fedett kültéri járdán, a hely tiszta és rendezett és tök nyugis!
Komolyan azt hittem, hogy lepottyantottak egy újabb plázát a puszta kellős közepén aminek százalékjel a logója - csak azért mert outlet. De hatalmasat tévedtem szerencsére, jó a hely pr-ja, mert a meghitt, plázaőrület- és tolongásmentes vásárlói élménnyel megfogtak :) Vissza akarok ide jönni!

A hosszúra nyúlt ömlengésem éles kontrasztban áll az ottani szerzeményemmel, "mindössze" egy Aviator-stílusra hajazó, borostyán színű lencsével ellátott napszemüvegre csaptam le, 2.990 forintért, tokkal-vonóval. Ja nem, csak tokkal :D
Az én kiemelten szerencsétlen arcformámra nem lehet igazi pilótaszemüveget venni, mert még a szomorú szemű basset hound-tekintetet is túlszárnyalom, hihetetlenül legörbíti és leszomorítja a fejemet - na, ezt sikerült a lehető legidiótábban leírnom :D
Na de a lényeg, hogy ez a kis szemcsi még a nekemisjóláll-határán van :)









Irígylésre méltóak számomra azok a csajok, akiknek minden típusú, még a John Lennon-féle napszemüvegek is jól állnak :)




Szóval megjártuk Pest megye nyugati felét, most átevezünk a keleti felére, a gödöllői StopShop-ban garázdálkodtam egy keveset a leárazásokon :P


New Yorker
Végre-végre el kezdék szépen lassan, lábujjhegyen a leárazásokat, a kiegészítők terén mindenképpen érdemes szétnéznetek, illetve trikók, rövid- és hosszúujjú pólók és könnyű nyári farmeringek 2-3-4 ezer forintokért lógnak a tömött állványokon.

Én személy szerint főként a 290 forintos szekcióban nézelődtem, ez a menta-fehér fülbevaló-duó és egy keresztes nyaklánc jött velem haza ennyiért:





1.490 forintos szekció:
Régóta vágyom rá és most leakciózva, épp az utolsó darabra le is csaptam:





Rátaláltam ugyanennyiért egy pink szárral, állatmintás kerettel megáldott napszemüvegre, ami még jól is áll! :) Annyira meg tudok örülni ilyenkor ezeknek a termékeknek, hogy igazából tudom nagyon jól, mikor vettem utoljára napszemüveget, mégsem érdekel, mert igen ritkán találok egy hordható darabot magamnak.
Ugye milyen kis dög? :)



Ez a kis pink dzsungelharcos egy 990 forintos lila (mi más :P) New Yorkeres szemüvegtokon csücsül, tökéletes párost alkotnak így együtt!




Müller
Azt hittem, majd' kiugrik a szemem a helyéről, ezt a 15 faktoros napozóspray-t kerek 400 forintért osztogatták. Ha majd egyszer el kezd nyáriasodni az idő, bemelegítő azaz otthoni erkélyes-teraszos napozáshoz perfekt!

A 3D-ben villódzó fogakhoz hármat csomagoltak egybe a Blend-a-med fogkrémből, egy ezresbe kerül ez a kisebb raktárkészlet:




És végül, de nem utolsósorban a pink-szekció:

- pinkes-korallos fogkefe, amely a régi, agyonhasznált kefét hivatott leváltani
- álmaim nyári pink lakkja, amely szerelem volt első látásra, ráadásul az új NYC-lakkszortiment része
- 1.370 forintra jóárasított Maybelline pink négyes szemhéjpúder paletta





Lakkszerelem: a képen egy közepesen visszafogott pink lakk látható, de élőben igazi neonos, M7 és Balcsi szavakat kiáltó lakkról van szó:




Nos, ennyi lettem volna mára, ígérem, rövidesen berobban ez a lakk a blogra :D

Premier Outlet Centerben jártatok már korábban?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hű az a pilóta fazonú napszemüveg nagyon tetszik! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Rövidesen bepasszintom outfit-posztba is :)

      Törlés
  2. Nagyon szuper dolgokat vettél :) Leginkább a kiegészítők tetszenek, illetve a pink szekció tagjai :) Nem mondod, hogy 400 Ft volt a napozóspray???? Én a héten vettem naptejet és padlót fogtam, hogy mennyibe kerülnek...szóval megvettem a legolcsóbbat 1500 (!) Ft-ért...legközelebb legalább tudom, hogy a Müllerbe kell menni :D
    Üdv: Szandra
    http://lpflapetitefeeblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy mennyire nevetségesen olcsó? Alig akartam én is elhinni :) Csak óvatosan a Müllerben, nem szabad ott túl sok időt eltölteni :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt