Megérkezett a júniusi Szépségboxom!

Follow my blog with Bloglovin

Halihó Csajszikák!

Még a hónap elején beharangoztam a júniusi Szépségboxot, amelyet ma sikeresen kézhez is vehettem, lássuk csak, mit rejtett ez a csajos doboz:




Egy hatalmas lezárt kartondoboz rejtette a fenti képen, félig-meddig háttérként szolgáló nagy, bubis borítékot, ebbe rejtették bele a szépségboxomat amely egy csodás, orgonalila "mázas" bevont doboz, valamint egy nagy kiszerelésű Ziaja tusfürdőt amit még hozzá rendeltem.





És fellibben a lila papír:



A továbbiakban elvettem a Ziaja tusit, hogy ne zavarjon be :)


Íme:



Már a selyempapír fellibbentésénél kiszúrtam a vörös körömlakkot, azonnal beleszerettem! :) No de lássuk csak, miket rejtett a júniusi doboz:




- Helia-D arctisztító kendők, 10 darabos kiszerelés

- 4711 Acqua Colonia tusfürdő - vérnarancs és bazsalikom, 300 ml

- Deborah Bioetyc Easy Sun - 50-es faktorú naptej pumpás kiszerelésben, 200 ml

- Sally Hansen Complete Salon Manicure körömlakk - 550 All Fired Up árnyalat, 14,7 ml

- Ahava Holt-tengeri ásványi parabénmentes kézkrém, 20 ml

- Gliss Kur Hair Repair - Ultimate Volume Shampoo Repair&Volume, 50 ml

- AA 40+ Age Technology - Multi Regeneration feszesítő és hidratáló nappali krém micro lipid rendszerrel, fiatalság-gén aktivátorral, B3 vitaminnal,  UVA és UVB fényvédelemmel, 1,5 ml

- AA 40+ Age Technology - Multi Regeneration szemránckrém a sötét karikák ellen micro lipid rendszerrel, fiatalság-gén aktivátorral, B3 vitaminnal, illatmentes, 1,5 ml

- AA 50+ Age Technology - Active Lifting feltöltő nappali krém micro lipid rendszerrel, coenzyme Q10 kollagénnel, UVA és UVB fényvédelemmel, 1,5 ml

- AA 50+ Age Technology - Active Lifting szemkontúr krém micro lipid rendszerrel, coenzyme Q10 kollagénnel, UVA és UVB fényvédelemmel, illatmentes 1,5 ml

- AA 50+ Prestige - Morpho Creator arcszobrász nappali krém 15-ös fényvédő faktorral, 2 ml

- AA 60+ Age Technology - Golden Therapy ráncellenes nappali krém micro lipid rendszerrel, feszesítő mikroalgával és biopeptidekkel, UVA és UVB fényvédelemmel, 1,5 ml

- AA 60+ Age Technology - Golden Therapy szemránc és ajakkontúr krém micro lipid rendszerrel, feszesítő mikroalgával és biopeptidekkel, UVA és UVB fényvédelemmel, illatmentes, 1,5 ml

- AA 60+ Prestige - Golden Age komplex feszesítő nappali arckrém 15-ös fényvédő faktorral, 2 ml

- AA Prestige - Teljes fiatalság elixír, 2 ml

- AA Prestige - DNS-megújító éjszakai krém, 2 ml

- AA Sensitive - Nature Spa revitalizáló vörösáfonyás testvaj érzékeny és túlérzékeny bőrre, 5 ml

- Perwoll Brilliant Black finommosószer fekete és sötét textíliákhoz, 90 ml








A valóságba átültetve jöjjenek a mocskos anyagiak, mindegyik teljes árat mutat (akció és törzsvásárlói kedvezmény nélkül):

- Helia-D hidratáló arctisztító kendő, 10 db: 477 Ft

- 4711 Acqua Colonia vérnarancs-bazsalikom tusfürdő, 300 ml: 3.990 Ft

- Deborah Bioetyc Easy Sun 50 faktoros naptej: Krémmánián már megtaláltam, a Szépségbolt.hu-n azonban még nincs fent a márkák között, így egy Parfümcenter.hu-s árat illesztettem be: 4.400 Ft

- Sally Hansen Complete Salon Manicure körömlakk - All Fired Up-árnyalat: 2.319 Ft

- Ahava ásványi kézkrém, 100 ml: 7.543, a kapott 20 ml-re visszaosztva 1.509 Ft



Eddig csak a fenti termékeket összeszámolva egy csinos, 14.204 forintos összérték jött ki, a megrendelést pedig 4.990 forintért adhatja le az ember lánya. Nice!



Az arckrém-mintákat mind anyumnak adom, valahogy sokkal nagyobb késztetést érez arra, hogy ezeket a kis tasikat elhasználja, minthogy rájárjon a tégelyes arckrémére, ki érti ezt? :)

A Gliss Kur sampon tökéletes utazó méret, így ez mindenképpen az utazós neszeszerbe bedobós lesz így a nyár közeledtével, a nagy kiszerelés még a fürdőszoba szekrényemben várat magára, hogy kipróbáljam.

A vérnarancs az egyik kedvenc gyümim, tavaly egy kámforos, vérnarancsos tusfürdővel hűtöttem magam az elviselhetetlenül forró napokon, szerintem hasonlóképpen be fog válni ez a most kapott, használatot megkönnyítő pumpás kiszerelés.

Mivel jórészt fekete illetve jó színes (piros, ciklámen, stb.) ruhaneműk vannak nálunk többségben a fehér ruhákkal szemben, minden fennakadás nélkül el tudom használni a Perwoll mosószermintát, az ilyen extra textilvédőket amúgy sem szoktam teljes kiszerelésben megvenni, nálam a mosós szekrényben mosógél van, mini tubusos helyi foltkezelő és öblítő.

Mostanában nagyon rákaptam a kendős megoldásra az arctisztítás illetve a sminklemosás terén, talán ez a mostani ősz teszi, nem tudom. Emiatt is örültem meg nagyon a Helia-D arctisztító kendőknek, szépen váltani fogja a hamarosan elfogyó olasz kendőcskémet - utóbbit hamarosan az elfogytak-sorozat újabb részében láthatjátok.

Bevallom őszintén, hogy erről a Deborah-márkáról semmit az égvilágon nem hallottam, de pozitív, hogy egy 50-es fényvédelemmel ellátott terméket fogok tudni tesztelni az én hullafehér bőrömön - persze ésszel meg mértékkel. Nagyon kíváncsi vagyok, ha a napsütés is úgy akarja, rövidesen be tudok számolni a teljesítőképességéről.

A kézkrém nálam mindig jöhet - ez ugyanolyan must-have darab, mint a zsebkendő a tatyómban. Az én igencsak kiszáradásra hajlamos kezem már alig várja, hogy megismerkedjen ezzel a nem éppen olcsó Ahava márkával. Remélem, dicshimnuszokat zengve térek vissza :D

És végül, de nem utolsósorban: honnan tudta a Szépségbolt.hu, hogy hetek óta a tökéletes piros lakk gondolata foglalkoztat? Sorra látom a blogokon, hogy a korallon túl is van élet és nem csak az 50-es klasszikus nőké a tökéletes piros körömlakk, nekem meg még 1 piros lakkom sem volt...ezidáig. Olyan harsogóan piros ez itt, hogy felkenés nélkül és bika létemre (felcseszi az agyát a piros szín) beleszerettem:






Összességében meg vagyok elégedve a benne talált termékekkel egy kivétellel: sminkterméket nagyon szívesen találtam volna benne (szemhéjpúder, tus).



Ha a fentiek alapján megjött az étvágyatok a Szépségboxhoz, ezen az oldalon meg is tudjátok rendelni magatoknak a meglepi dobozt. 3 illetve 6-havi kedvezményes előfizetést is választhattok, így a szokványos 3 nap helyett fél évig van Karácsony :D


Meséljetek, mi a véleményetek róla? Megérte, nem érte?








Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. én is megrendeltem, kaptam számlát és hogy mennyibe kerül, de még nem kaptam se emailt se smst hogy mikor érkezik a pickpack pontra. Jó kis dolgok,majd én is beszámolok miket kaptam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, még tegnap megkaptam az elektronikus számlát és tűkön ülve vártam a pick-packos mailt és hál'istennek, ma meló után késő délután már át is tudtam venni.
      Mindenképpen, kíváncsi vagyok :)

      Törlés
  2. Csudijó kis dobozka :) A lakk pedig gyönyörű

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Már csak egy Ferrarit kellett volna mellécsomagolniuk :D

      Törlés
  3. Jól megpakolták, nekem bejön a doboz tartalma! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem csak ma jött az emil :-( Remélem, lesz ma időm beszaladni érte :-)

    VálaszTörlés
  5. A.poszt hatására megrendeltem a júliusi dobozt :) Neked is a hónap utolsó hetében jött meg, vagy úgy rendelted hogy az elmúlt egy-két hétben? Mert nekem azt irja 3-5 nap de a honlapon meg július utolsó hetét írja kiszallitásra.Köszi a segítséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most látom június elején kérted :) akkor gondolom hónap.vége :)

      Törlés
    2. Így van, mindig hónap végén szállítják a szépségboxot, a többi termék rendelésekor érvényes a 3-5 nap. Ha belegondolok, hogy több, mint 3 hetet vártam erre a cukiságra... :D

      Törlés
    3. :D ne is mond, még messze a július utolsó hete, kíváncsi vagyok mi lesz benne,ha megkapom írok róla posztot:)

      Törlés
  6. Pont a te ajánlód hatására rendeltem meg a júniusit, ma kaptam kézhez, tutiság!! Én egy másik lakkot kaptam, az is csudaszép, enyhén csillámos korall.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj de jó! :) Már nézem is a blogodat :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt