Maybelline Popstick - Orange Crush teszt

Follow my blog with Bloglovin

Ma egy napfényben csodálatosan csillogó, narancsos cukorka illatú terméket, a Popstick-et hoztam el Nektek.



Joy-napokon hoztam el az Orange Crush-árnyalatot, 1.799 forint mínusz 50%, mínusz 10%-ért :)
Ennek volt a legcukibb színe felkenve a kézfejemre, illetve magának a rúzstömbnek is egészen barátságos volt a színe. Hogy ez utóbbi miért is fontos? Mert találtam egy trágyakupac+narancsos festék összeöntése nyomán keletkezett Popsticket is, ennél már nem is érdekelt hogy milyen felkenve, már elment tőle a kedvem és az étvágyam is és tettem is vissza az állványra a tesztert :(

Na de szerencsére az Orange Crush nem ilyen :D



4 ml terméket kapunk egy neonpink átlátszó műanyag kupakba zárva, mely záródásnál hangosan kattan - ezzel biztosak lehetünk, hogy nem mászik szét a táskánkban illetve a neszesszerünkben. A csomagolás sokat nyom a latba, igazi bulis termék hatását kelti első ránézésre.

A felirat szerint ajakrúzs, én egy enyhe csillogást adó, színezett ajakápolónak definiálnám első ránézésre, tele arany-piros csillámokkal, amelyek szinte ordítanak amikor rájuk süt a nap:



Az illata tipikus narancsos keménycukorka-illat, felkenésnél 5-6-szor át kellett húznom az ajkaimon, hogy adjon neki egy közép-narancs árnyalatot fuvallatot.
A finish matt, csillogást csak a beépített csillámok adnak, a "rúzs" anyaga önmagában nem csillog. A terméket felkenve az ajkunk úgy tűnik, mintha az eredeti színétől 1 árnyalatnyit sötétebbre változott volna mindössze, vagyis a természetesen enyhe, nem feltűnő kiemelést teszi lehetővé ez a termék.
A csillámok ugyan látszódnak felkenve, de ha nem egyenletesen lettek eloszlatva, nem érvényesülnek szépen, egységesen. Nem szikrázó, miniatűr csillámjai vannak, hanem nagyobb, szépen kivehető csillámpöttyök, így kevésbé feltűnő a hatás.

Nem csók-, ivás- és orrfújás álló, bizony újra kell kenni nem egyszer.

Szerencsére nincs szárító hatása, erre különösen figyeltem amikor egész nap rajtam volt illetve rendszeresen újrakentem, az én ajkaim a nyári 42 fokban is ugyanúgy ki tudnak száradni, mint amikor odakint kemény mínuszok rohangálnak.


Krémmánián olvashatjátok róla a véleményeket, hogyha még mindig odavagytok ezért a világító csomagolású cukiságért, akkor a Rossmannban is megvehetitek. Emellett az iParfüméria oldalán megtaláljátok kilistázva a választható színeket, jelenleg náluk 2.170 forintos áron kapható - ennyiért viszont tutira nem venném meg, nagyon megérte nekem az az eredeti 800 forint!






Összességében egy feltűnően csajos terméket kapunk igazi frissítő narancsillattal, amellyel egész nap elszórakozhatunk, hogy a monoton munka közben levegyük a szemünket a képernyőről egy újabb felkenés erejéig. Csodásan mutat a neszesszerünkben, elővéve tutira minden szempár ránk szegeződik, ha a buszon egy piros lámpánál ácsorogva fel akarnánk frissíteni az ajkunkat. A kellő hidratáltságot megadja, nem szárít, nem mászik el.




Nektek hogy tetszik ez a termékcsalád? Megvettétek valamelyik tagját?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt