Júniusi Pixibox

Follow my blog with Bloglovin

Imádom, imádom és ismételten csak azt tudom mondani, hogy IMÁDOM!!! Nem ez az első Pixiboxom, de ez most hihetetlenül telibetalált nálam:




A csomagot délelőtt kaptam kézhez, alig vártam hogy a recepcióról felérjek a helyemre és kibonthassam a csomagot! A doboz tetejét leemelve az eddig megszokott fekete selyempapírral találkozhatunk, ebbe vannak elrejtve a szépséges termékek, a kedvezmény kupon és a termékleírások.



Egy üdvözlőkártyán bemutatják nekünk a születésnapi Joy Magazin-kiadás tartalmát:

- Clinique Different Nail Enamel for sensitive skins: a Clinique márka új körömlakk-családjának 9 ml-es kiszerelése

- Bioderma Sensibio H2O micellás sminkeltávolító tonik: az egyik legjobb sminklemosó, érzékeny bőrűek is nyugodtan használhatják. 100 ml termék érkezett a dobozkában, Krémmánián ódákat zengenek róla :)

- Toni&Guy texturáló spray tengeri sóval: 75 ml-es kiszerelés érkezik, nekem a normál méretű termék van meg egy ideje és nagyon megszerettem!

- Valentino - Valentina eau de parfum: 1,5 ml termékminta egy ütősen édes illattal az üvegcsében

- Vichy Aqualia Thermal Spa éjszakai bőrfeltöltő krém-gél: 3 tasakot csomagoltak a dobozba, egyenként 2 ml-t tartalmaznak a tasakok, a terméket érzékeny bőrre is alkalmazhatjuk, parabén-mentes és Vichy termélvizet tartalmaz.




Kapunk még egy termékkártyát a Vichy éjszakai krémhez, egy 10% kedvezményt tartalmazó Clinique-kupont, mely az új körömlakk-termékcsalád vásárlásához használható fel mától egészen július 31-ig a Clinique-szaküzletekben, valamint egy 4-oldalas Bioderma terméktájékoztatót.



És akkor jöjjenek a termékek :)





Az én Pixiboxomba a Clinique lakkból a 03-as, Fizzy-árnyalat volt belecsomagolva, egy csodás gyöngyházfényű mályva színű körömlakk:







A szívemet nagyon megdobogtatta ez a Pixibox-kiadás, mert egy régóta kívánságlistás terméket, a Bioderma tonikot sikerült így kézhez kapnom, a másik nagy gyógyszertári márka, a Vichy pedig ugyancsak egy ideje fókuszba került nálam, mivel még mindig keresem a tökéletes arckrémet.

A Clinique érzékeny bőrűeknek kifejlesztett körömlakkjára hihetetlenül kíváncsi lettem, mindenképpen érkezik hamarosan poszt erről a lakkról felkenve, várom, hogy a többi lakkomhoz képest hogyan teljesít.

A Toni&Guy textúráló sprayt valószínűleg a neszeszeremben fogom hordani, jól fog jönni ebben az esős időszakban, ha a munkahelyre esőtől ázottan esnék be reggel :D




Nektek hogy tetszik a júniusi meglepi-doboz? Melyik termékkel találkoztatok már korábban?

Ja, és nagyon kíváncsi vagyok, ki kapta a Joy-kártyás Pixiboxot, úgyhogy ha olvassa az érintett, írja meg mindenképpen! :)))



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Tetszik a tartalma, kíváncsi vagyok a...természetesen a körömlakkra:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Okés, akkor megbeszéltük, melyikkel kezdjem a teszteket :D

      Törlés
    2. Én a Black Honey lakkot kaptam, amit sajnos nem fogok tudni használni.
      Ha esetleg van vki, aki elcserélné velem, akkor szóljon :)
      mailofmia kukac yahoo pont com

      Törlés
  2. Szia!

    Nekem csalódás ez a doboz, jó, hogy nem rendeltem meg.
    Vichy minták ingyenesek a gyógyszertárban.
    Illatminta 250Ft árusoknál, de ingyen is odaadják parfümériákban vásárlás után.
    Bioderma H2O 500Ft. Ennyiért lehetett kapni 2 évig a gyógyszertárban. Most pedig más termékhez adják ajándékba ingyen. Az 500ml-s pedig a 250ml-s árán kapható.
    Clinique körömlakk színe nem tetszik, de ez ízlés dolga. Ennek az értékét nem tudom.
    A sós spray nem teljes kiszerelés, értéke kb. 1000Ft így.
    4000Ft-ot elkértek egy olyan dobozért aminek az értéke max. 2500Ft. Ha valakinek nem jön be a lakk, akkor 1500Ft.
    Még mindig úgy gondolom, hogy 4 ezerért tudok venni 1 igazán jó terméket vagy több olcsóbbat amit tényleg szeretek.
    De a fő, hogy neked tetszik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a termékek értéke is fel van tüntetve, és bizony már a lakk kiteszi az egész csomag árát. A mintákhoz persze én sem számoltam értéket, az valahogy más kategória, de a többi termék megérte. :-)

      (Reni, remélem, nem haragszol, hogy én is válaszolok :-))

      Törlés
    2. Így van, Katy élelmesebb és alaposabb volt nálam, a termékek árait is az összefoglalójába illesztette, már azonnal viszi a Clinique körömlakk ára a teljes doboz vételárát, így nem könyveljük el veszteségként a dobozt :D

      Törlés
  3. Én is imádom :)) Nekem is a micellás lemosó az egyik nagy kedvencem,de most írtam róla én is posztot, ha gondolod nézz be :) http://www.redlipstickandstyle.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Nekem ez az első, és imádom. :-) Nekem piros lakk jutott, nagyon szép árnyalat, a Tied pedig nálam tipikus nyaralós szín :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor már Te is átestél a tűzkeresztségen :) Ahh, ma láttam a lakkodat, OMG de szép!!!

      Törlés
  5. Nekem ebből csak az arclemosó jönne be, örülök, hogy nem rendeltem meg:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet élni Pixibox nélkül...na de érdemes? :PPP
      Jövök majd a többi termék beszámolójával, hátha bűnbe esel :)

      Törlés
  6. Szia!

    Tegnap én is megkaptam a dobozt, és nagyon elégedett vagyok a tartalmával! :) Ráadásul ez az egész olyan izgalmas... Megrendeled, alig várod, hogy elkezdődjön a kiszállítás, aztán végre hozza a postás, te pedig elkezded kicsomagolni. :) Mikor megláttam, hogy a Bioderma lemosó van benne, úgy örültem, mint egy kisgyerek. :D (Korábban a Sébium verziót már próbáltam, és nagyon elégedett voltam vele, de erre a másik változatra is kíváncsi voltam.) Szóval úgy voltam vele, hogy nekem már ezért megérte - elsőként ezen a terméken akadt meg a szemem. Aztán persze elkezdtem alaposabban is szemügyre venni a tartalmat, és még boldogabb lettem. A Clinique lakkból én is a Fizzy árnyalatot kaptam, a Krémmániás vélemények alapján a parfümminta szuper - mindjárt tesztelem -, a Tony & Guy-ra kíváncsi vagyok. Egyedül a Vichy-vel nem vagyok annyira kibékülve, ők nem vitték túlzásba. :D Viszont összességében tényleg elégedett vagyok, örülök, hogy megrendeltem a dobozt és tuti, hogy a következőt is meg fogom... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, örülök hogy tetszik! :)))
      Nekem nulla hullám van eredetileg a hajamban és ez a spray tud vele kezdeni valamit úgy, még én is meglepődöm, mennyire látványosan. Nem tudom Neked milyen típusú a hajad, de kíváncsi vagyok, milyet varázsol belőle :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt