Június kedvencei

Follow my blog with Bloglovin

Vagyis az én kedvenceim júniusban :D
Kezdem azzal, hogy átmegyek bloggerből időgépbe: azt vágjátok, hogy letudtuk ennek az évnek a FELÉT??? OMG, nem hiszem el! Komolyan mondom, nem hiszem el! Szinte múlt hétvégén volt a szilveszteri zsíroskenyér-lilahagyma party nálunk! Áhh, kész! Ilyen évem sosem volt még, ahol ennyire röpül az idő, lécci valaki állítsa meg, vagy legalább lassítsa le egy kicsit! Vágom én, hogy gazdasági fellendülés meg minden, na de ennyire ne legyen sürgős csilliárdnyi profitot termelni hogy a cégvezető a Bahamákon nyaralhasson!

Nos, vissza a makroökonómiától a szépségiparba: az alábbi termékekhez nyúltam a legtöbbször ebben a tavaszi-nyári-őszi hónapban:





Hajfronton nem sokat változott a helyzet, még mindig ugyanazt a sampont és ugyanazt a márkájú balzsamot nyúzom :)




Imperity Professional sampon: eredendően vékonyszálú a hajam, de ez a csoda erős, ruganyos, tartással megáldott hajkoronát varázsolt nekem, ezért a mai napig hálás vagyok ennek a terméknek. Panthenol van benne, ami a 27 évig esetlen hajacskámmal vééégre tudott valamit kezdeni! :)

Balea Professional koffein balzsam: selymesen puhává varázsolja a hajamat és mindenképpen ráerősít a sampon hatására, szerintem minden lány fürdőszobájában alapdarab kellene, hogy legyen!

Tony&Guy texturáló spray tengeri sóval: tipikus bad hair-day spray, amikor az előző este beszárított hajam sehogyan sem akar állni, ehhez a termékhez nyúlok: belemasszírozom a hajamba a fülem magasságától a hajvégekig, formára igazítom és már készen is van a tengeri szélfútta frizkó.

Elséve Volume Collagen hajtőemelő spray: a törülközőszáraz hajamat szoktam befújni vele a hajhabozás előtt és a hajtöveim meg is szokták köszönni: olyan csodásan be tudom így szárítani a hajam, hogy rendesen frizura hatása van :) Eddig csak hajhabbal próbáltam meg valamit alkotni, aminek a vége az lett, hogy lapos lett a hajtövemnél, dús szénakazal pedig a hajvégeimnél, mert próbáltam neki formát adni egy jó kis befelé szárítással. Minden vékonyszálú és lelapuló hajjal rendelkező lány fürdőszobájának basic darabja!

Fa NutriSkin tusoló krém - White Peach: szépen be vagyok tárazva testvajakból, mert a napi minimum 2,7 liter folyadék elfogyasztása mellett is szinte már cserepesre szárad a bőröm - főként a lábszáramon. Eddig 1 tusolóolaj volt képes olyan bőrt varázsolni számomra tusolás után, hogy nem feszült és húzódott a bőröm (erről bővebben a nemsokára érkező elfogytak-posztban), jelentem: ezennel megtaláltam a második olyan terméket, amely megőrzi a bőröm nedvességtartalmát (vagy nedvességgel pumpálja tele, nem tudom hogyan csinálja, minden esetre ügyes! :D ).
Nem kell be belőle sok, mert ugyan folyós a termék, ugyanakkor gazdag a krém, amely kijön a flakonból. Olyan érzés, mintha tiszta selyemproteinnel fürdenénk, annyira selymes és jóleső érzés! Bánni fogom ha elfogy, de most már azzal a magabiztos érzéssel fogom beletenni majd az érintett elfogytak-posztba hogy tudom, milyen irányba induljak tovább tusfürdő fronton :) Ajánlom Nektek is, hogy próbáljátok ki!



Most pedig érkezzenek az arcomra használt termékek:




Fria Struccanti hidratáló arctisztító kendő E-vitaminnal: évekkel ezelőtt, Olaszországban vettem ezeket az arctisztító kendőket és most, a változékony időjárás meg a jelenleg borzalmasan teljesítő arctisztító tonikom hatására újra felfedeztem a mosdó alatti szekrényben :)
Enyhén radírozó hatású is, apró kis mikroszemcsék dörzsölik le az arcomról az elhalt hámsejteket. Érdekes, annak ellenére, hogy rendszeresen (3-naponta) használok dörzsis arctiszítő krémet, ez a kendő megváltoztatta a hámlási szokásaimat: eddig - mivel allergiás vagyok -, a napi rendszerességű orrfújás miatt - folyamatosan hámlott az orrom. Nap végén leszedtem ezeket a pici száraz bőrdarabokat, letisztítottam tonikkal az arcomat és másnap kezdődött minden elölről. Amióta ezt a kendőt használom (2-naponta), azóta nem pici elhalt hámsejtek borítják az orromat hanem 1-2 valamivel nagyobb, egybefüggő terület. Ezeket eltávolítom és ennyi.
Furcsa, ugyanakkor király dolog, mert a BB-krémet csak-csak, de a púdert egyenesen taszította ez a korábbi orrfelület és csúnyán mutatott hogy az arcom közepéről omlik le a lehelletnyi púder - mintha fél kilót pamacsoltam volna rá reggel.

AVON Simple Elements - Warm Sunshine eau de toilette: a mindennapi go to-illatom, reggel ezzel locsolom magam körbe és futás a hévhez :)

Bioderma Sensibio Micellás arctisztító és sminklemosó tonik: elsőre egymásba szerettünk amikor megérkezett Hozzám a júniusi Pixibox. Csodásan tesz a dolgát, semmi kivetnivalót nem találtam benne :)

Bioderma Sensibio golyós dezodor: szépen teszi a dolgát, ugyan izzadok tőle, de semmi "vicces" illatmintát nem hagyok ettől a terméktől a ruháimon.

MAC ecsettisztító folyadék: na jó, ezt nem közvetlenül az arcomon használom, így ő a kakukktojás :))) Az arcra való ecseteim viszont imádják, én is nagyon könnyen lehozom róluk a sminkterméket és úgy van ahogy ígérték: 5 perc múlva már száraz is az ecsetkém! :)

Real Techniques Multi Task Brush: púderhez és pirosítóhoz használom, nagyon szépen felveszi az anyagot és ügyesen, szinte észrevétlenül dolgozza bele a bőrbe, miközben még mindig simiznivalóan puha :)





MAC fekete szempillaspirál: ez a spirál szempillagöndörítő nélkül tudja olyanná varázsolni a pilláimat, mint a nagy Hollywood csillagainak. A legmegbízhatóbb spirálom.

Maybelline Eyestudio Lasting Drama barna szemhéjtus: Glamour-napi szerzeményem, ha tudom hogy ilyen jó, biztosan előbb beszerzem: teljesen mindegy, milyen időjárásra ébredtem aznap, még a majd' 40 fokban sem folyt le a szememről. Megbízható, imádom!

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze: szintén nem akar elmoccanni a szemhéjamról! Annyit figyeltem meg, hogy amikor dögmeleg van, mintha a nap végére kissé sötétebb lenne - lehet barnul egy kicsit hordás közben a napfény hatására :D



Nem nagyon látszik rajtuk a tégelyben, hogy rendszeresen vannak használva, pedig de :)))





Nos, ők voltak a júniusi favoritok:





Ti milyen termékeket nyomtatok ebben a hónapban?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon jó volt olvasni, az a sampon különösen biztatóan hangzik. :-) Azért remélem, a golyós deót nem az arcodon használod :-D A napokban jön majd a júniusi kedvencek nálam is, videó formájában, csak előbb még a kért parfümössel készülök majd :-) Ja, és a maiban megemlítettelek :-)

    VálaszTörlés
  2. Ott a pont, annyira összevontam a másik Bioderma termékkel, hogy fel sem tűnt :D Köszi hogy jelezted :)))
    Most néztem meg a videót...komolyan mondom, lerakom a hajam, annyira aranyos Tőled, nagyon-nagyon szépen köszönöm!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))))))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No, most, hogy végre rendbe tette a sampon, hagyd inkább a helyén azt a hajat :-)

      Törlés
    2. Na jó, egye fene :D Hajastul köszönöm szépen :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt