Inspirációs képválogatás

Follow my blog with Bloglovin

Jöjjenek hát mindenféle témában olyan képek, amelyek különlegességük miatt azonnal belopták magukat a szívembe.


Costáék tudják, mitől indul be a nyáltermelésem:



Ahogy Vancaroék is...ja és természetesen LILA a gyűrű :)))



Álmaim otthona, ahonnan nem feltétlenül rossz a kilátás:



Rendkívül stílusos ez a testvérpár, nemde? :)


Eszemet vesztettem amikor megláttam, mert nekem ők kellenek...ilyen számomra a tökéletesen feltűnő és űbervidám cípő, Shoelust-módra:



Styleline - ilyen párosítást eddig nem aggattam magamra, de rajta kifejezetten tetszik:



Ez egy általam qrva jó club sandwich-nek titulált darab:



Türkíz Enikőnk:



Az öv és a szoknya díszítése a WBO-öveket juttatja eszembe:



Ombre-torta :D



Juj, én itt elsőre zavarban lennék a vásárlásnál:



Micsoda végtelenül nyugodt utca:



Love:




Remélem, élveztétek a képösszeállítást!


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon jók a képek, a torta gyönyörű :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól tartok, hogy egy ültő helyemben megenném az egészet :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt