IKEA zsákmányok

Follow my blog with Bloglovin

Emlékeztek még ezekre a szuper kis tárolókra? Na igen, eredetileg ezekért indultam, meg egy laptoptartóért, aztán a gyertyás szekciónál elszabadult a... :)




2 tárolóért mentem vissza, ezek mindenképpen kellettek, mert hát én és a szemmérték...úgy láttam, hogy a fémrúd amelyre felaggathatom őket, 3 műanyag tartó befogadására képes, de valójában 4 röhögve elfér egymás mellett, vagyis az íróasztalom köré még egy ilyen tárolóegységet be fogok tudni építeni.
Még mindig 150 forintért dobálják az ember után ezeket a műanyag tárolókat, a hozzájuk passzoló, falra szerelhető fémtartó pedig 475 forint.




Oké hogy íróasztal és irodai sarok, de nagyon hiányzik róla az élet: a színességet ugyan a sminkcuccok megadják, de hiányzott onnan az élet: egy kis növény. A műnövények viszonylag jól néztek ki, de hozzá színben illő kaspót nem nagyon találtam, ha pedig mégis, az mindig túl nagy volt. El kezdtem szemezni hát egy harsogó, dzsungelzöld könnyezővel és egy szimpla fehér, hosszában mart csíkos kaspó társaságában megvettem.



Laptoptartóra már régóta szükségem volt, mert esténként behuppanok az űberkényelmes, csokoládészínű kanapénkba, ölemben a laptop és külvilág kikapcs. Aztán amikor már kényelmetlenül helyezkedem amiatt, mert a forrósító hűtőventillátor okádja rá a combomra a nem éppen hűs levegőt, mindig egy kis várat építek a díszpárnákból, azon meg nyeklik-nyaklik a gépem. Szóval ez a kis vidám cukiság is jött velem haza, most ezt a bejegyzést is ennek segítségével írom, a bőrömre gyakorolt élettani hatása már most kiváló, nem pirul a lábam :D






Gyertyafronton inkább mécsespárti vagyok ahogy rájöttem, mert ugyan szépnek szép, de macerás a hosszúkás szálgyertya, jobban oda kell rá figyelni. Mécsestartóból meg lényegesen több van a házban, kinézetre is cukibbak mint a gyertyatartók és mivel pár darab híján feléltem a több évtizedes háztartási és mécsesgyertya-készletünket, utánpótlás után néztem és hát találtam is :)

Darabja 695 forint, ezért cserébe 1 csomagban 36 db illatosított mécsest kapunk:
- 1 csomag zöldalmás
- 1 csomag rózsás
- 1 csomag papaya-mangós
- 1 csomag tiramisu-vaníliás
- 1 csomag almás-fahéjas
- 1 csomag erdei bogyósgyümölcsös

Emellett 4 egyszerű, tömzsi vajszínű gyertyát is vettem, hogy kimerítsem a sima, háztartási gyertya fogalmát:



Szerintem nagyon megérték ezek az illatosított mécsesek, de aki dohányzós lakásban szeretné összekötni a kellemeset a hasznossal, annak ajánlom az Aldiban kapható csomagot a háztartási részlegről: 500 forintért 12 db anti-tobacco teamécsest adnak, kapható több verzióban, de citrusos az mindenképpen van belőle.




És végül, de nem utolsósorban az a fehér és türkíz történet, az 1-1 térelválasztó a ruhás fiókba. Raminál láttam az Ebay-es verziót, amikor rájöttem, hogy már egy ideje morgolódom, hogy mindig milyen összeborulások és összecsúszások vannak a fehérneműs fiókomban: szépen felépítek egy összehajtogatott kupacot, összerendezem, majd amikor betolom a fiókot ütközésig, már tudom hogy hiába való volt az erőlködésem, kezdhetek mindent elölről, mert összeborultak a cuccaim - megint. Na de ezután márpedig nem így lesz :)






Nos, ennyi lettem volna mára, megyek és csinálok egy kis helyet az illatmécseseknek :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az igen, gyertyákból látom sikerült bevásárolni! (Még jó, hogy szerves részét képezték az eredeti listának! :D) Amúgy, a spontán dolgok néha tök jók, én is néha akkor akadok bele jó termékekbe amikor csak úgy beledobom a kosárba, hogy na ez tetszik, jó lesz valamire, jónak tűnik, hm cseresznyés, hm ez bogyós, hm a színe, aztán hipp-hopp lassan a kedvencemmé avanzsálódik a cucc...:)
    A lap top tartó nagyon jó, akárhányszor bemegyek az IKEA-ba meg kell tapogassam meg minden, csak olyan drága, nem tudom megéri-e az árát. Annyiért inkább asztalnál gépezek. De ha bejön a tippmix és sokat szakítanék, akkor lehet a kosárban landolna ez a "mütyűr" is. :D
    Használd egészséggel őket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komplett raktárkészlet-csere volt itthon belőlük :)
      Még csak pár órája hogy használom, de már most azt mondom, hogy megéri az árát, hihetetlenül kényelmes és praktikus! :)

      Törlés
  2. Azta mennyi gyergya. A laptoptarto nagyon tetszik

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      Nagyon kis játékos a mintája, volt még fekete-fehér kiadásban is, az túlságosan komoly lett volna :D

      Törlés
  3. Jajjj de irigyellek ezért qa bevásárlásért:D
    Köszi a linkelést, a türkiz darabba beleszerettem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm hogy emlékeztettél rá, hogy sürgősen rendet kell vágjak a fiókomban! :) Élőben hihetetlenül intenzív színe van, ilyen élénket még szerintem körömlakkban sem láttam.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt