Heti olvasmány - divat, gasztro, lakberendezés

Follow my blog with Bloglovin

Közülük egyedül a BBC Good Food magazinra van előfizetésem, az InStyle magazint csak néha-néha, a Szép Házak folyóiratot pedig rendszeresen veszem, de annyi eszem már nincs, hogy elő is fizessek rá, hogy olcsóbban kapjam.
Erre a hétre ők jutottak kísérőnek a reggeli és délutáni békávézáshoz, nomeg a 7végi kanapén fekvős, ebéd utáni bekávézáshoz :D





InStyle: most van 50%-os előfizetési akciójuk, még morfondírozom hogy igénybe vegyem-e, mert igazából az én kis fejecskémben az alábbi halmazok vannak jelen:

Könnyed csajos olvasmány: Joy, Glamour, Cosmopolitan
Nőcis, "komolyabb" olvasmány: Marie Claire, InStyle, Elle

Az Elle-előfizetésre fáj inkább a fogam mint az InStyle-ra, mert utóbbi tartalma simán átpakolható egy Glamour magazinba egy pl. Stílusmustra-cikkbe és akkor ennél már tartalmasabb összeállításra lelek az Elle-ben. Még nem döntöttem, ha volt már dolgotok ezzel a 2 magazinnal, ne habozzatok megosztani velem kommentben :)



A "szaklaphoz" most 2 Syoss-minitermék van hozzácsomagolva:
- 1 extraerős tartást ígérő Volume-lift hajhab
- 1 fénytelen hajra való, Shine-boost sampon

Alapvetően szeretem a Syoss termékeit, azonban a kezdeti bevezető árhoz képest nagyot dobtak az árcímkéjükön, úgyhogy csak akciósan szoktam lecsapni rájuk.



BBC GoodFood magazin: nagyon szeretem benne az egyik állandó rovatukat, amely a hétköznap este fáradtan és éhesen hazaesett halandóknak szól a szikkadt zsemle és 7végi maradék felhasználásától kezdve a sarki csemegben 2 perc alatt megejtett vásárlásig. Ötletes, kreatív és a fotók ezekről az ételekről...korgó gyomorral szigorúan tilos ilyeneket nézegetni! :)

Bírom, hogy rendszeresen befigyelnek a piték és az angol házi sütemények, szerintem nem rossz, ha nem csak mindig piskótát sütünk nassolnivaló gyanánt. Amikor viszont olyan oldalra tévedünk ahol el kezd ömleni az újságon keresztül a csokoládé, na ott végleg elvesztünk!

Gordon Ramsay fogásai és praktikái, fázisfotókkal ellátva: all time favourite!





Szép Házak: mindig és folyton beleesem abba a hibába, hogy megveszem ezt a magazint. Aztán csak hüledezem, hogy micsoda házak és micsoda berendezések jönnek velem szembe. A következő gondolat az, hogy én miért nem így csináltam a felújítást, majd leesik, hogy nem vagyok kékvérű és nincs saját kincstáram, ami a néptől beszedett adókból fedezné a csodásabbnál csodásabb lakberendezési ötleteimet. Mindegy, kemény szívfájdításnak pont megteszi ez a lap :)
Találhatunk benne igazán igényes, színben tökéletesen harmonizáló, minimalista stílusban berendezett álom kérókat, de olyanokat is, ahol szerény véleményem szerint pénz van, ízlés viszont egy szál se.




Milyen magazinokat forgattok rendszeresen? Van, amire elő is fizettetek?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem a kedven újságom az ELLE,általában mindig megveszem.Régebben sokszor megvettem a Glamourt,de leszoktam róla,mert nincs benne semmi jó.cInstylet csak egyszer vettem,amikor volt hozzá SYOS hajkefe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy, én is a hajkefés kiadásnál nyúltam az újságosnál a lap után :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt