Fruit of Care

Follow my blog with Bloglovin

Mostanában egyre elterjedtebbek a kézműves termékek, szépségápolási oldalról egyre többször és egyre könnyebben kapunk rá a kézműves szappanokra - nálam Karácsonykor tombolt nagyon ez az őrület :) Márti kolléganőm barátnője készített az Ünnepekre kecsketejes szappanokat, szerintem mondanom sem kell, hogy szinte mindenki ilyet kapott ajándékba :) Egyrészt már a látványtól is totál készen voltam, másrészt az a tudat, hogy kecsketejből készült, elültette a bogarat a fülemben, hogy én is érezhetem magam úgy, mint Kleopátra. :)




Egy, a brands.hu oldalán most futó akcióra szeretném felhívni a figyelmeteket: jópár éve nálunk a cégnél megjelent a Fruit of care márka, melynek termékeit fogyatékos emberek készítik fáradhatatlan munkával és hatalmas odaadással. Termékeiket rendszeresen "házhoz hozzák" nekünk, úgyhogy amikor időről-időre az aulánkat ellepik ezek a termékek, mindig szemet gyönyörködtető készlet fogad bennünket: kézzel készített szappanok, gyertyák, ajándékkártyák, sőt még kézzel díszített csokoládék és lekvárok is voltak szép számmal, az illatuk pedig egytől-egyig valami mesés! :)))

Én személy szerint nagyon fontosnak tartom, hogy a többek között velünk egykorú, megváltozott munkaképességű fiatalokat is lehessen foglalkoztatni, én mint workaholic jópárszor belegondoltam már, mi lenne velem, ha nem dolgozhatnék, ha nem érezném magam nap mint nap hasznosnak és nem tudnám lefoglalni magam, nem mutathatnám meg a kreatív oldalamat.
Ha nem is közvetlenül és rendszeresen, de termékeik megvásárlásával elismerően támogathatom tevékenységüket, emellett egyedi használati tárgyakra és meglepikre tehetek szert, Húsvétra például a kézzel díszített csokitallérjaik örvendeztették meg azokat, akiknek odaajándékoztam ezeket a helyes kis kalóriabombákat :D





Amennyiben kíváncsiak vagytok, milyen szuper munkát végeznek a társadalomnak ezen lelkes tagjai, kipróbálnátok végre valami kézzel készült szappanocskát, vagy csak egyszerűen gyönyörködnétek egy csodaszép és illatos, kézzel készített - és főként egyedi - gyertyában amely méltó dísze lehet a lakásotoknak, bátran nézzetek körül, mert most kedvezményes árakon mutatkoznak be a brands.hu oldalán.





A Fruit of Care márkáról a honlapjukon is tájékozódhattok, ahol sok érdekes információt és a teljes termékkatalógust megtaláljátok.




Kellemes böngészést!

Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt