Elfogytak-kifogytak

Follow my blog with Bloglovin


Újabb adag szépségápolási és tisztálkodási terméket használtam el, melyeket most megmutatok Nektek:




Garnier Skin Naturals Moisture Match hidratáló arckrém fáradt bőrre:


Az egyik szaklaphoz volt hozzácsomagolva, a 4 megjelent új Garnier tubusos hidratáló krémei közül egy összecsukott papírtasiban érkezik 3 termékminta: 1 fáradt, 1 vízhiányos és 1 normál bőrre való - természetes, hogy a kevert, zsíros bőrre való nem kerül bele, mert evidens, hogy mindenkinek csak normál/száraz bőre van...és ezért találtam én a múltkor a Müllerben egy lefosztott állványt a zsíros bőrre való Garnier krémnél...na mind1, kipuffogtam magam.
Hogyha nagyon részletesen nézem, mind a 4 bőrtípusba beleillek:
- a T-zónában, főként a homlokom környékén iszonyatosan be tud zsírosodni a bőröm
- az orrom a sorozatos allergiás orrfújásom miatt folyamatosan hámlik, szintúgy az orrom és a felső ajkam közötti rész, ergo száraz a bőröm
- alapvetően a folyamatos munkahelyi stressz és idegeskedés miatt (persze nem napi 8 órában, mert itthon is szoktam rágódni nem keveset a benti dolgokon, pedig erről elég aktívan lebeszélem magam) és hogy éjszaka is a melóhelyi dolgokkal álmodom, reggelre úgy néz ki a bőröm, mint amivel felmostak az éjszaka. Szóval mehetne rá ez a fakó, fáradt bőrre való dolog
- normál bőröm akkor van, amikor az esti tisztálkodási rituálé után a tonikkal lekezelt arcom se nem száraz, se nem zsíros. Ez az állapot nagyjából elalvásig tart, éjjel visszakúszik minden huncutság a T-zónába ami a kifényesedésért felel és vége az egyenletes bőrfelszínnek :(

Na szóval a fenti elvont eszmefuttatásom eredménye az lett, hogy beleestem ebbe a kategóriába, így hát felkentem a fáradt bőrre való krémet - egy opálos barackzselét kapunk ezzel a termékkel - és nekiindultam a napnak. 2 óra után már katasztrófa sújtotta övezet lett az arcom, a T-vonalon bukott el a dolog, de addig simiznivalóan puha és selymes volt a krémtől a bőröm, könnyen beszívódott, és nem hagyott maga után sem filmréteget, sem pedig olyan idióta érzést, mintha egy kendőt terítettem volna az arcomra. Tudjátok, amikor érzitek hogy csücsül a bőrön valami, amit minden rezdülésnél érez az ember lánya.
Összességében jó a koncepció, nagyon megszerettem ezt a krémet, de az én hihetetlenül problémás bőrömre nem elegendő, ezt a típust nem vásárolnám meg. Helyette a zsíros bőrre való kiadást.



Nivea Q10 ránctalanító krém vegyes bőrre:


Nem, nem, és nagyon nem :( Fulladozott alatta a bőröm, nagyon belecsücsült a pórusaimba, így olyan érzetet keltett kb. 15 perc után, hogy aláizzadtam. Szegény Nivea bárhogyan próbálkozik nálam, mindig túltolja, ezt a vegyes bőrre való változatot nem kultiválta a bőröm :( Nem vásárolom meg nagy kiszerelésben.



Most pedig következzen az AVON-os szekció:



AVON Senses - Garden of Eden tusolózselé: alapvetően finom, édeskés illata van, de tusolás után a bőrömmel érintkezett tusfürdő tömény, fáradt parfümös izzadságszagot kezdett el árasztani. Nem volt egy kellemes érzés, inkább hétvégente, napközbeni tusolásoknál használtam el amikor kapirgáltunk a kertben és eláztatott az eső, gyors zuhany és ruhacsere után pedig mentünk is vissza. Nem újravásárlós.

AVON Clearskin - mitesszer-eltávolító tonik: gyönyörűen eltávolította a pórusaimból a napközben belemászott szennyeződéseket, kész élmény volt a vattapamacs színét nézegetni :D Ugyanakkor ez a tonik olyan filmréteget hagyott a bőrömön, mint amikor egy bohóc könnycseppjét varázsolta oda Pénélope a Házibuli című filmben, hogy álcázza magát:


Na igen, hasonlóan "természetes" külsőt kölcsönzött nekem is ez a cucc, nem újravásárlós.


AVON Solutions - Cellu Skulpt narancsbőr elleni krémzselé: nagyon folyós, bézses krémet kapunk, amit zuhanyzás után kell alaposan az érintett gyümölcsligetekbe belemasszírozni hogy hasson. Hatott is: először forró, utána fagyos érzést hagyott maga után, bizsergette a bőrömet, éreztem hogy dolgozik. Formálódott tőle a combom, de nem kell 10 centiméterekre gondolni mínuszban, tényleg csak finomhangolásról szól a dolog, de így is szerettem. Nem kell újravásárolnom, mert már a következő flakont nyúzom és még rám vár egy Garnier, egy Yves Rocher narancsliget-izzasztó, úgyhogy lesz még mit tesztelnem.





Zewa 4-rétegű boxos papírzsebkendő: imádnivaló a csomagolása, igazi dísze a lakásnak, a zsebkendők pedig tökéletesen puhák és teszik a dolgukat. Ha jól emlékszem, 6-8-féle virágos, tengerparti és dzsungeles képpel díszített verzió kapható, néhanapján szokták akciózni a hiperekben is. Újravásárlós.

Rexona Women - Long lasting protection izzadásgátló spray: igazából semmit sem csinált ez a dezodor, odafújtam és keveredett az izzadsággal, ennyi. 48 órás védelmet ígér, csak éppen nem jöttem rá, mire :( Nem vásárolom újra.




Kinek milyen tapasztalata van a fenti termékekkel?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A Rexona és a Nivea Q10 nekem sem jött be :S ugyanazokat tapasztaltam velük, mint amiket Te is leírtál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az kemény, akkor oda kéne tenniük magukat elég rendesen a gyártóknak! :)

      Törlés
  2. Ez az Avonos tusfürdő nekem se jött be..és nem is annyira tartós mint amit megszoktam ettől a márkától.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ez az édenkertes elnevezés mennyire mást hitetett el velem a katalógusban :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt