AVON SuperShock gél állagú szemhéjtus

Follow my blog with Bloglovin

899 forintért vannak leárazva ezek az isteni állagú szemrevaló ceruzák, még június 12-ig tudtok rendelni a jelenlegi katalógusból. Limitált színekben is rendelhető most, ezekből kettőt mutatok meg ma Nektek.

A limitált színekből a Golden Fawn és Blackberry-árnyalatok fogtak meg, az ezüst most nem tett rám mély benyomást, így ő kimaradt a szórásból.





A szemceruzákkal 1,2 grammnyi varázslat érkezik, alig kell hozzáérinteni őket a bőrhöz és szinte már magától siklik a ceruza, tömény Color Tattoo-hoz leginkább hasonlítható, sűrű festékmasszát hagyva maga után. Így nem satírozzuk és karcoljuk agyon a szemhéjunkat vagy a vízvonalunkat, hogyha egy kis színt szeretnénk rávarázsolni. Emlékszem olyan időkre, amikor tus helyett egy alig fogó szemceruzával próbáltam egy közepesen vastag vonalat húzni. 10 perc után feladtam, mert annyira rányomtam a szemhéjamra ezt a kozmetikai eszközt, hogy majdnem kiugrott a szemem a helyéről (áucs!)




Íme a Golden Fawn, amelynek erőteljesen ezüstös kicsengése van a ceruza végén található halvány krémbarnás-bézses színnel ellentétben, ezzel remekül ki lehet nyitni a tekintetet, hogyha a belső szemzugba, a könnycsatorna köré C-alakban pötyögtetünk oda egy kis színt:



A Blackberry színét semmilyen szögből nem tudtam visszaadni, a képen a ceruzán lévő színjelölés szimplán sötétbarnának látszik, azonban ez sokkal összetettebb annál: feketeszeder, vörösbor, kávézacc és máj-színek keveréke, szerintem ezek a színek adják ki összerakva ezt a kis ceruzát
(természetesen a felsorolt elemekből soha nem fogyasztanék el egy koktélt :D):



A 2 szín együtt fotózva délutáni, szűrt fényben:




És hogy még véletlenül se szokjon hozzá az ember szeme, jól elfordítottam a kézfejemet 90 fokkal, és ahol a legvastagabbak voltak a ceruzák, ott 4x áthúztam a sminklemosó kendőmet, így hozta le a színeket:





Nektek hogy tetszenek? Fogtok rendelni ezekből az árnyalatokból?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A Blackberry a kedvenc szemceruzám! Nem is értem, miért vonták ki a forgalomból, hiszen egy barna szemceruza az alap sminkkollekció része, a uper Shock ceruzák pedig az Avon legjobb ceruzái, pótolni viszont nem pótoltál ezt a színt. Mindenképp rendelek még tartalékba és bizakodom, hogy valahogy megmarad ez a szép szín (vagy hasonló)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én simán el tudnék belőle képzelni egy komplett színskálát - mondjuk 15 színnel indulásként, szerintem lenne rá kereslet!

      Törlés
  2. Reni, a blogodat nem lehet megnyitni IE-rel, csak Mozillaval. Vagy csak nálam van ez így? Egy ideje még talán vírust is jelzett az oldal. Én már egy ideje nem tudtam beleolvasni,mindig csak töltődött...
    Mia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mia hogy jelezted, tegnap este óta több gépen is megnyitottam IE-vel, Mozilla-val és Chrome-mal és müxik. A Tchibo oldalára dob át az első kattintás, szerintem azt érzékelte a böngésződ a vírusnál.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt