The Body Shop: kókuszos testradír

Follow my blog with Bloglovin

Ma egy isteni kókuszbirodalomba kalauzollak el Titeket, méghozzá a TBS-féle kókuszos testradír világába, melyet én személy szerint simán megennék mert annyira ínycsiklandozó az illata, az állaga...jajj!



Kiszerelés: 50 ml
Ára: 1.790 Ft
Rendeltétese: ez a temék egy gyengéd bőrradír kókuszvajjal, ami segít eltávolítani az elhalt hámsejteket és puhává, selymessé teszi a bőrt.
Illat: édes kókusz
Külalak: mint egy sztracsatellás-kókuszos mousse, nyamm!


Örültem, amikor elfogyott a csokoládés testradírom, mert egyrészt az is igen veszélyes volt rám táplálkozási szempontból ( :D ), másrészt pedig egy olajos/vajas filmréteget hagyott maga után a bőrömön, amit nem igazán kultiváltam. Aztán gyorsan befigyelt a nyár az időjárásban és bekattant nálam a Balaton-illat, vagyis az alga és a kókuszos naptej keveréke, így aztán adtam még egy esélyt a TBS testradíroknak és kókusz illatban érkezett haza aznap este.

Használatánál amikor kihalásztam egy adagot a tégelyből, komolyan mondom olyan volt, mintha egy simára és selymesre kevert mousse-ba másztam volna, egyáltalán nem volt olyan érzésem, hogy kozmetikai cikkbe nyúltam bele.



Könnyű eloszlatni a bőrön, a barna, kókuszhéj-árnyalatban pompázó szemcsék kellőképpen radíroznak, egyáltalán nem kellemetlen vagy szúrós érzés görgetni őket a bőrfelületen, nagyon rendben vannak.
Filmréteg nem marad utána, így egy nagy nagy plusz pontot kap tőlem így virtuálisan, azonban egy pont levonás jár azért, mert ez a bőrradír is étvágyat csinál :)))




Ez eddig a legkedvesebb testradírom, bátran ajánlom megvételre, az édes kókuszillat egyáltalán nem émelyítő és még jól is dolgozik ez a kis termék. LIKE! :)






Ti már próbáltátok ezt a kókuszos csodát?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ha tényleg nem émelyít, kap majd tőlem egy esélyt, mert amúgy nem bírom a túl édes illatokat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem nagyon kultiválom őket, a vanília az, ami totálisan ki tud borítani.. Ennek a terméknek is van egy édes illata, de inkább a friss és lédús kókuszdió jut róla eszedbe, mintsem egy komplett rosszulét :D

      Törlés
    2. No, akkor adok neki egy esélyt :-)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt