Te is ugyanolyannak látod saját magad, mint amilyennek mások látnak?

Follow my blog with Bloglovin

Könnyekig meghatódtam, csak ültem és néztem a videót. És újranéztem. És újranéztem.






És a Dove tudja és rá is világít, hogy az ember lánya mindig is önbizalomhiánnyal fog küzdeni és alábecsüli önmagát - még ha csak kis mértékben is, de ez mindig jelen volt/van/lesz egy nő életében.

Ennek ellenére én azt mondom:
Ne azon rágódjunk, mi az amit a természet és a gének nem úgy adtak meg nekünk, mint ahogyan az a mi kívánságlistánkon szerepelt, hanem igenis hangsúlyozzuk ki az erősségeinket!!! :))) Mert egy felhőtlen, szorongás vagy kétely nélküli mosoly világokat mozgat meg!!!!!!!



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Van egy olyan mondás-szerűség, hogy ne azon sopánkodj amid nincs, hanem annak örülj, amid van. :) (Ezzel persze nem azt mondom, hogy ha valami nagyon rossz akkor azt hagyjuk annyiban, mert ha lehet rajta fejleszteni, akkor persze fejlessze az ember. De, fölösleges pl. egy erősebb csontozatú és felépítésű lánynak arról sírni, hogy ő sosem lesz piszkafa akármit csinál. Valóban, piszkafa sosem lesz, ennek ellenére nézhet ki jól, egészségesen, feszesen, boldogan, mosolygósan....) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan így van!!!
      A magyarok egyébként is a nemzetközi statisztikák alapján előszeretettel panaszkodnak, hát pont hogy köszönjük meg amink van! :)

      Törlés
  2. Aktuális, köszönöm, hogy megosztottad! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt