Szombat esti körkérdés: miről olvasnátok szívesen a blogon?

Follow my blog with Bloglovin

Kellemes szombat estét Csajszik! :)

Részemről egy rövid bejegyzéssel jövök, Titeket azonban kicsit megdolgoztatnálak :) Eláruljátok Nekem kommentben, miről olvasnátok a blogomon a későbbiekben?





Néhány random téma amik eszembe jutottak:

napi smink
napi köröm
napi outfit
instagramos bejegyzés
gasztro-irányzat
kedvenc aktuális olvasmányom (könyv, magazin)



Előre is köszönöm a válaszokat és ezúton is köszönöm, hogy olvastok :))))))))))

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Őszintén szólva engem mindegyik érdekel, főleg a napi köröm, outfit, de az aktuális olvasmányok is. Meg a gasztro irányzat:)) Meg a napi smink :))

    VálaszTörlés
  2. Ezek érdekelnek:

    napi köröm
    napi outfit
    instagramos bejegyzés

    VálaszTörlés
  3. Én is szívesen olvasnék bármelyikről! Talán a körmöst emelném ki még jobban, de az többi is érdekel :)

    VálaszTörlés
  4. Gasztro irányzat bejönne nagyon! Meg néhanapján egy kis személyes is :$ :) Tudom nem ide tartozik, de ha van kedved akkor nyomasd! Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, bekészítem a kotyvasztós képeket meg egy kis Insta-szerű összeállítást is :)

      Törlés
  5. Nekem mindegy, én a vicces stílusod miatt olvaslak... :)

    Talán a veled történt apró-cseplő kalandokról írjál.

    Bori

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt