Színes, vidám IKEA tárolók

Follow my blog with Bloglovin

Potom 99 forintért osztogatták ezeknek a pofás kis műanyag tartóknak darabját az IKEA-ban, hozzá méretben passzoló, falra szerelhető fém akasztó is mellé volt rakva az eladótérbe (nincs a csomagban szög, tipli, csavar, ilyenek, csak maga a fémrúd), ha valaki falra szeretné őket szerelni. Összesen 4 kis - nem is olyan kicsi - tároló fér fel egy akasztóra, pink, lila, fekete, piros és fehér színekben lehet őket kapni.



Én merőlegesen a mappatartó polcomra képzeltem el őket, a fúrógépes, vízszintezős műveletet meghagytam a zuramnak :)

Első belepakoláskor bedobtam a megmosott ecseteimet az egyikbe, a másikba a női szaklapokkal és termékrendelésekkel együtt érkező termékminták kerültek, a harmadikba ment az ecsettisztító, és ha már így együtt van a család, végül a 2 fekete tépőzáras ecsettartót tettem bele a negyedik tartóba.












Talán még nem is volt ilyen kis univerzális tárolóm, tényleg bármi mehet bele: a kis cserepes virágtól a színenként kupacolt körömlakkokon át a Happy Meal meglepetés-gyűjteményig bármi :)
Sőt, ha nem valami minimalista konyha fekete-fehér-barna vonalán mozgunk, simán el tudom képzelni egy vidám, bohókás konyhába is :D



Hogy tetszenek? Szeretitek az ilyen nyitott tárolókat, vagy inkább legyen minden eldobozolva?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt