Szépségbolt.hu megint megőrült :)

Follow my blog with Bloglovin

Éppenhogy átvettem a múltkori akciójuk kapcsán az ötezres rendelésemet, kijönnek egy újabbal: ismét az ötezres költési határ a limit, efelett nincsen kiszállítási díj :)
Én az ingyenes kiszállítás ellenére mindig pick pack ponton veszem át, útban hazafelé a dobozkámat, már az sokkal megnyugtatóbb számomra, ha én kontrollálhatom, mikor vagyok felkészülve a fizetésre és a szépséges kis termékekre amiket rendeltem. És ez az átvételi mód is ugyanezzel a feltétellel él, nincs szállítási díj május 28-29-30-án 5.000 forint feletti rendelésnél.





Ha most a hét végéig leadjátok a megrendelést, jövő héten - amikor a fizu is megjön - lesz átvételre kész a csomag, így ez alapján pontosan bejön a vicc, miszerint mi az, ami a nőknél 1 hónapban 1x jön meg és 1 hétig tart...???
Hát a fizetése :P



Engem most legfőképpen a Ziaja-vonal érdekel, a lányok hívták fel rá a figyelmemet:
Adryenn blogján a kakaóvajas termékeket nézhetitek meg
Nikónál a narancsolajos felhozatal dobogtatja meg az ember lányának szívét


Ezen kívül akciósak a most megjelent Garnier tubusos arckrémjei 4-féle típusban, illetve az akciós MaxFactor CC-krémeken gondolkozom, de annyira kettős véleményeket hallottam róla (valaki dícséri, más pedig szidja a harmatgyenge fedése és terülése miatt)...szóval még tűnödöm egy keveset...





CC-krémmel van már tapasztalatotok? Megéri rendelni, vagy inkább maradjak a BB-krémnél, abból is a koreainál?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt