Nail of the day: Volterra

Follow my blog with Bloglovin

Az Essence lakkjaimat az ecsetük és tartósságuk révén igen erősen hanyagolom, azonban ezen a csendes vasárnap délutánon azt találtam ki, hogy ezt az alapvetően karácsonyi arany színt én bizony felkenem és pont. És mintha a múltkor vettem volna repesztő lakkot amire nagyon kíváncsi vagyok...így született meg az alábbi kombináció:



Az arany színű lakk a Breaking Dawn2-szériából van, a repesztő lakk pedig az Essence-leárazás eredménye.

A kész lakkozást elnézegetve ugrott be a poszt címe, ugyanis amikor a Volturik szépen megkérik a filmben Félixet hogy ugyan moccanjon rá Edwardra, akkor találja meg a márványlépcsőt szegény vámpírfiú halántékkal és az arcán egyből megjelennek az élettelen szürke repedések. Vámpíros trendkiadás, repedés...készen volt az ötlet :)))




A repesztő hatás az üvegcse szerint 30 másodpercen belül indul meg, hát én megsúgom: 3 másodpercen belül! Úgyhogy nem volt időn bénázni a bal kezemmel a jobb körmeimen, máris repedt a lakk és kész.

Ami pedig a bőrömön landolt ebből a kékségből az azonnal meg is száradt, ellentétben a többi normál lakkal, ami hogyha kiszalad a körmön kívülre, az ellentétes kezemen lévő körmöm hegyével gyönyörűen le tudom húzni. De ez a kékség nem moccant.




A manikűr lakkjai:

Essence - The Twilight Saga Breaking Dawn Part2 trendkiadás - A piece of forever 03 - lakk
Essence - Nail art cracking top coat - Crack me! blue 03 - repesztő lakk
Sally Hansen - Diamond Flash fast dry top coat - fedőlakk




Nektek hogy tetszik? Szeretitek ezt a 2 színt kombinálni?




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szép lett ez a szinpárositás :)

    VálaszTörlés
  2. Ez az arany lakk nálam nagy kedvenc! :-)
    Valahogy nekem az arany és a kék nem passzol, de tudom, hogy bizonyos dolgokban eléggé ódivatú, korlátolt vagyok :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lökött!!! :)
      Ahogy eddig tapasztaltam, Neked piros-vonalon való mozgás jött be nagyon, bírom is nagyon a manikűrjeidet! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt