Körömlakktárolás: megoldva

Follow my blog with Bloglovin

Eddig üres Pixiboxban tároltam a lakkjaimat, de természetesen nem volt az igazi. Múlt héten IKEA-ban járva rátaláltam a tökéletes megoldásra:






Igen, az Euro Centrale és a Mariah Carey LS-kollekció 4-4 lakkja együtt csücsül, egymás mellett :)







Kemény plexi tároló, különböző tárolórekesz-méretekkel. A hosszúkás tároló rábillenthető a dobozra, de L-alakban is lehet hagyni, például ha ecseteket szeretnénk benne tárolni.
4.490 forint és a fürdőszobai kiegészítőknél fogjátok megtalálni, még csak pár napja van nálam, de nagyon-nagyon szeretem ezt a tárolót! :)))



Nektek hogy tetszik, tervezitek, hogy lecsaptok rá? Avagy megvan a tökéletes lakk-tárolótok?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én is pont ma jártam az Ikeában, nem is láttam! De nagyon ötletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyáltalán nem teszik látható helyre a kis cselesek, a törölköző-szennyestartó északi szélességi fokon található egy kis oldalsó polcon :)

      Törlés
  2. Majdnem ilyesmit keresek, de én jobb szeretném ha egymás felett állnának a polcon a lakkok - láttál olyasmit is?
    Kár, hogy csak ritkán járok a fővárosban, de észben tartom, hogy benézzek ha arra vetődöm :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen emeletes történetet sajnos nem láttam, csak ilyen földszinteset :(

      Törlés
  3. Hú de szuper! Én épp most keresek valami megoldást a körömlakkjaim tárolására, valami DIY cuccra gondoltam, de ez nagyon megtetszett!! :)
    http://blaminasense.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök! :) Ha DIY-projektre adod a fejed, mindenképpen mutasd meg a blogodon, nagyon kíváncsi vagyok rá! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt