Kedvenceim áprilisban

Follow my blog with Bloglovin

Vééégre valahára beléptünk a szülihónapomba, imádom a májust, el sem tudom mondani, mennyire!!!!!!! :)))
Április szintén mocsok gyorsan telt, mint idáig az összes többi ebben a 2013-as évben, ezalatt a 30 nap alatt ők akadtak a kezembe a legtöbbször:


MOBIL:
Kezdjük egy kakukktojással: a képen látható korall színű szívecskés telefontokot használtam pár nap híján áprilisban a mobilom hurcolására, belül puha fekete filcréteg borítja ezt a New Yorkeres tokot. Tavasz-színű, vidám, imádnivaló!

HAJ:
Hajápolás terén abszolút nem változott a rutinom, az Imperity sampont még mindig nyúzom (igen, ugyanaz a flakon :D), a koffeines Balea balzsamból viszont már a második tubust láthatjátok. Hálás is értük a hajam, ráadásul pénztárcabarátak is, szóval kell ennél több? :)
Hajmosás után szárítás előtt az Elséve hajtőemelő permete kerül a kezembe, alaposan befújom vele a hajtöveimet elsőként, utána haladok bentről kifelé és igazi oroszlánsörényt varázsol a kis védtelen, tartás nélküli hajacskámból :)))

SMINK:
Color Tattoo - On and on bronze. Nincs még egy ilyen jolly joker sminktermékem, mindig ő akad a kezembe sietős reggeleken.
A mini színes kövekkel kirakott ecset a Claire's-ből van, kb. fél éve vettem és a karácsonyi sminkeknél is ezt az ecsetkét használtam a felvitelhez, nagyon jól végzi a dolgát!
NYC High Definition szempillaspirál: kiemel, dúsít, ugyan nem csinál elképesztő pillákat, de nem is egy divatfotózásra rohanok reggelenként :)
A Miss Sporty korrektor egy kissé sárgás volt nekem még a hideg időszakban, mostanra viszont egészen jól idomul a bőrömhöz (most akkor besárgultam vagy mi?). Folyós állaga van ugyan, de ezt könnyen bele lehet dolgozni a bőrbe, nem kell úgy sietnem mint a Clinique korrektorával aminek sokkal sűrűbb az állaga és csak 10mp-em van eloszlatni.
A szemöldökömre ezt a fésűs kupakkal ellátott Kallos szemceruzát használtam, szépen kiemeli a szemöldökömet és egész nap nem moccan a ceruza a helyéről. Megbízható.

A smink eltávolítása a Freshmaker lemosó kendőkkel történt túlnyomórészt a hónapban és nagyon szeretem ezeket a kendőcskéket, aminek már korábban hangot is adtam :D




ILLAT:
AVON - Simple elements warm sunshine kölni: friss és üde, igazi nyári illat, ez az egyik legnépszerűbb parfümöm mert mindenki szaglássza rajtam és kérdezgeti, hogy melyik parfümériás márkát használom. Hát egyiket sem, mert ez katalógus-márka :D

ÉKSZER:
Azték-minta hordásáról szólt főként ez a hónap, így legtöbbször ehhez a Stradivariusból való fülihez nyúltam, a New Yorkeres órámhoz és ehhez a brutálisan csillogó, kék gyűrűhöz.




Ők voltak az áprilisi févöricc, hogy tetszett? Melyik az a termék a fentiek közül amelyet Ti is előszeretettel használtok?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt