Szépségek a Szépségboltból

Follow my blog with Bloglovin

Highlighterrel még nem volt dolgom, sminkceruza hegyezőre pedig igencsak vágytam már, úgyhogy felnéztem  a Szépségbolt.hu oldalára, ahol ötezres limit felett nem volt szállítási költség, ráadásul ha a hírlevelükre feliratkozol, minden rendeléshez termékmintát kapsz, íme az én kis gyönyörűségeim:






Az ArtDeco hegyezőből már ki is fogytak, nem csodálom, hiszen nagyon cuki ez a kis eszköz:



3 terméket rendeltem, 3 termékminta érkezett hozzájuk: egy Palmolive Men Sensitive tusfürdő-minta életem férfijának, egy Ahava Water kézkrémminta a botrányosan száraz kezeimnek és egy Garnier BB-krém minta light-árnyalatban a hullafehér fejemre :)


Mondanom sem kell, hogy az ArtDeco highlighterbe szerettem bele elsőként, mutatom is:








A nyitófüle illetve a felirat elhelyezkedése nagyon is megtévesztett, kis cseles:


Aha, és íme a trükk :D



A Maxfactor mono szemhéjpúderének az árából 60%-ot engedtek, úgyhogy kinéztem egy olyan árnyalatot ami tutira nincs meg valamelyik palettámban. Így esett a választásom a Pearly Pink-re, bár inkább poroló pinknek nevezném az első találkozásunk után, mert ugyan csodaszép, bársonyosan hamvas rózsaszín, de marhára porol szegénykém. Nem baj, majd egy masszív szemhéjalapra fogom ráütögetni:



És igencsak mobilis is, a szélére rátéve a mutatóujjamat, máris kibillent az egyensúlyából és a tégelyből egyaránt:


(a kék lakk OPI - Euro Centrale-kollekció: Can't find my Czechbook)



Nektek melyik tetszik a fentiek közül? Melyikkel volt már tapasztalatotok?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. szia csajszi! nagyon megtetszett a blogod, még csak nem rég ismertem meg. felíratkoztam a követőid közé,hogy mindig tudjam ha van friss bejegyzésed:)

    látogass el hozzám, szívesen látlak:)


    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Drága :) Már nézem is a blogodat! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Nagyon ott van a szeren, szó szerint elkápráztatott :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt