Első látogatásom a MAC-nél

Follow my blog with Bloglovin

Amikor ilyen exkluzív üzletbe toppanok be, mindig megszeppenek, ne kérdezzétek miért. :) Teljesen megilletődve kértem egy üveg ecsettisztítót, már rögtön érkezett a kérdés hogy használtam-e már valaha ilyet, a nemleges válaszomat követően már mutatta is a csajszi nagyon kedvesen, hogyan is kell használnom. Odáig voltam meg vissza, nagyon aranyos volt. Majd elhangzott az a mondat amitől megremegett a pénztárcám: "Nézz körül nyugodtam". Ómájgád, ez nem lesz egy olcsó menet!
A választásom egy pressed pigmentre esett, Warmint Heart néven fut - de már csak rövid ideig, mert mint utólag kiderült, rányúltam egy sikeresen kifutó termékre :D
Az azonban erősen kárpótol, hogy varázslatosan meleg aranyfényt áraszt, amiről csak annyit, hogy egész úton hazafelé a kézfejemet forgattam és nézegettem, ahogyan megcsillant rajta a délutáni napfény :)

Az Allee-ban található MAC-ben voltam, itt fizetés szempontjából a Douglas parfümériával van összekötve az üzlet, így a fizetésnél belepottyant a szatyromba egy Cartier illatminta, cuki :)














MAC-termékekkel kapcsolatban milyen tapasztalataitok vannak?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én is ezt az ecsettisztítót használom, azt hiszem december óta és még alig pár centi fogyott belőle, pedig minden használat után tisztítom az ecseteim(bár mostanában nem használok túl sok ecsetet, az is igaz:D) Ez persze nem helyettesíti a nagy "fürdést" szerintem, de két használat közt nagyon praktikus! Szerintem az egyik legjobb cucc a piacon :) de a préselt pigment is gyönyörű!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy írtál, ez alapján akkor nem nyúltam nagyon mellé :)))
      Pusza: Reni

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt