Életem első professzionális ecsetei: Real Techniques

Follow my blog with Bloglovin

Már egy ideje, vagyis hosszú hetek-hónapok óta nézegetem én ezeket a Real Techniques ecseteket, de sosem jutottam el odáig, hogy külföldi webshopból rendeljek. Angolul szövegelnek, ráadásul a királyi magyar postán pedig isten tudja, mi lesz a csomagunkkal. Mondhatjuk úgy is, hogy megvolt az ellenállás elég keményen.
Na de Viki posztjának elolvasása után 20 perccel már a mailboxomban volt a rendelés visszaigazolása...én magam sem hittem el, hogy átestem a tűzkeresztségen. De megtörtént. És most megmutatom Nektek a vinnyogásaim közepette kézhez kapott dobozkám tartalmát:




Real Techniques by Samantha Chapman, Your Finish/Perfected, Kabuki Brush
Real Techniques by Samantha Chapman, Your Base/Flawless, Foundation Brush
Real Techniques by Samantha Chapman, Your Eyes/Enhanced Starter Set, 5 Brushes + Case
Real Techniques by Samantha Chapman, On Location, Travel Essentials, 3 Brushes + Case

Összesen fizetendő: 37 dollár 16 cent, postaköltséggel együtt











Tegnap, vagyis kerek 10 nappal a születésnapom előtt futott be a csomag, nagyjából azzal számoltam hogy csak jövő hétre keveredik elő, de nagyon kellemesen csalódtam, igazán gyorsak voltak, vagyis: szombat éjjel (már majdnem vasárnap) rendeltem meg, rá 24 órára jött az értesítő hogy feladták a csomagot (vasárnap este, érted? :) ) és rá másfél héttel, szerdán már a tenyereimben csücsültek ezek a szépségek!

Most egy kicsit magamra vagyok hagyva az ecseteimmel, bent a csajok és itthon a zuram is látta hogy jobb, ha más elfoglaltság után néznek és engem békén hagynak egy keveset: csak ülök és csendben csodálom az ecseteimet, megsimizem a kis pamacsokat, elvigyorodom, felkuncogok majd utána elszomorodom mert tudom, hogy össze kell sminkeznem őket. Pedig olyan kis puhák mint valami pandamaci feneke! Vagy nem is pandamaci, hanem koalamaci!!!
Szóval igen, vállon felül kezdődnek a problémák, de vállalom: IMÁDOM őket!!!!!!!!!!! :))))))))))))))


Vikim, ismételten nagyon-nagyon köszönöm hogy virtuálisan, közvetve hozzásegítettél, hogy átessek a tűzkeresztségen, isteni elő-szülinapi ajándékok ezek a kis szépségek, köszönöm-köszönöm!!! :))))))))))))





Lányok, Nektek hogy tetszenek, jó vásárt csináltam velük?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem a RT ecseteim a kedvenceim, én is 2 szettet és két egyedülálló ecsetet rendeltem még tél vége fele, és nem bántam meg semelyiket sem:) Talán még a szemre való ecseteket használom a legkevesebbet, mert azokból viszonylag sok van, de arcra való ecsetekben verhetetlenek (L) nagyon fogod őket szeretni használat közben is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú köszönöm, már a nézegetéssel imádom őket, hát még ahogy dolgozni fognak :)

      Törlés
  2. Wow milyen gyorsan megkaptad! :o Szuper! :) Milyen szépségesek így együtt jaaaj! :)
    Amúgy én is így szoktam babusgatni az új ecseteket, akárhanyadikat veszem, ha cuki, akkor megérdemli az extra bánásmódot :DDDD
    Remélem sokat használod majd őket! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Köszönöm, igyekszem minél többet :)

      Törlés
  3. Remélem, Wayne Goss ecsetei is hasonlóan elérhető árban lesznek, mert azokra is kíváncsi lennék az RT-k után. A jövő hónapban még megrendelem a nagy púderecsetet, na meg még egy pirosítósat, mert az az öszes közül a legkedvesebb :-) Amúgy pdeig ne habozz, hasnzálat közben még jobban fogod szeretni őket, és minden mosásnál újra ott a lehetőség a macifenék puhaságára ;-)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a két szettet és 2 pirosító ecsetet rendeltem, de még nem érkezett meg a csomag. A tiédet postás hozta vagy futár?
    Annyira szépek. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Sima, 4 dolláros postával rendeltem, valahogy tizen-huszon dollárokért nem vitt rá a lélek a futáros dologra. Remélem hogy mire megírom ezt a választ, már Nálad csücsülnek az ecseteid! :)

      Törlés
  5. Ú de jó én kb úgy számolom hogy 3 nappal később rendeltem őket tehát akkor várhatóak hétfőre juj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azaz! :)
      Mindenképpen muti meg őket! :)

      Törlés
    2. Megérkeztek végre hozzám is! :) http://noristicmakeup.blogspot.hu/2013/05/real-techniques-ecsetek.html

      Törlés
  6. Hú, hogy ezek milyen szépségesek!

    VálaszTörlés
  7. Oh, jaj nekem, gyönyörűségesek! Boldog születésnapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :)
      Még van pár napom hátra szombatig, addig még a régi életkorommal nyomom :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt