Deichmann és Takko szerzemények

Follow my blog with Bloglovin

Halihó Csajszikák! Ma délután szinte leolvadt rólam a kardigán és a tavaszi sál, annyira felmelegedett a levegő, pedig ugyanebben a szettben kora reggel igencsak vacogtam! Ez a hőmérséklet-ingadozás annyira nem szolgálja az arcüreggyulladásom gyógyulását, ehh :(

Ma 2 pár pipellőt hoztam Nektek bemutatásra a Deichmannból, még a korábban beharangozott akció keretében csaptam le rájuk külön-külön: a királykék balerinát az Árkád2-ből, a colour-blocking magassarkút pedig a gödöllői StopShopból szereztem be.

A Takko sem tétlenkedett mostanság, küldte a múlt 7végére szóló akciós képeslapot, 30, 25, 20 és 15%-os kedvezményt tudtam velük felhasználni, így a zuracskám kapott egy farmernacit, én pedig ezzel a 3 neonövvel és a nyaklánccal ajándékoztam meg magam.








A balerina 2.990 forintot, a magassarkú 2.995 forintot kóstált, utóbbihoz vettem egy zselés talpbetétet, ez 1.490 forintba fájt. Inkább most fájjon másfélezer forintomba, mint nap végén a lábam fájjon úgy mint a veszedelem, ugye? :) Egyébként csakis ilyen neonos színekben volt talpbetét, mint az öveim, úgyhogy vigyorogva a sárgát választottam. Mondtam az eladó csajszinak, hogy ha van menta színű talpbetét, azt kérném. Hát kaptam erre a kérésemre egy ábrázatot, na :D



A Takkoban 2.790 forintba került ez a 3 öv összecsomagolva, erre jött rá a 25% kedvezmény, a nyaklánc pedig kerekáras, kiárusítós termék volt 800-ért és még erre is becsipogtatta a csaj a kedvezménykártyát :)))

Az öveknél tetszett nagyon, hogy 80, 90, 100, 110 cm-es változatokban voltak kaphatóak ezek a színkombinációk, természetesen a 2-jegyűek után nem is nyúltam :D



Hogy tetszenek a szerzemények? Ti is voltatok a Deichmann leárazáson/Takko kedvezmény 7végén?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. pedig a menta színű nagyon klassz lett volna a cipődhöz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az, pályáztam is rá, de az állványon az összeset végigpörgette nekem a csaj és csak ilyen neon színekben volt. Na ilyenkor hiányolom a basic színeket :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész