Brands.hu-s tavaszi-nyári gardróbfrissítés

Follow my blog with Bloglovin

Valahol a Glamour és Joy-napok között a Petron márka akciózott igencsak olcsón a brands.hu-n, így elérkezettnek láttam az időt, hogy tavaszi-nyári gardróbfrissítést tartsak. A szerzemények 2 felső kivételével (Fundango) Petronosok, a 2 kakukktojás pedig(a sötétszürke griffmadaras és a lila FD-feliratú felső:








Aztékminta - nálam most igencsak kötelező darab és egy lila (igen, már megint lila :D) sportos felső:


Imádom ezt a sötétszürke mintát, mintha egy régi kastély vastag tapétájáról másolták volna. Mellette egy sima egyszerű középkék, kék csillámos trikó:


Párizs, magassarkú = SATC befejező része :D És stílszerűen mellette a kérdés ami a sorozat befejező részénél villogott a szemem előtt: WHY?


Sárga nyári, könnyed ruha, valamint egy aztékmintás babakék felső aminek 2 oldalt a banyakemencéknél buggyos az anyaga és KIVÁLÓAN takarja amit takarnia kell, imádom:


És végül de nem utolsósorban: egy csodaszép, királykék, pliszírozott maxiszoknya: a kötelező nyári darabom a királykék balerinámhoz:




A ruhát XL-es méretben rendeltem, nekem inkább felül szokott problémát okozni a méretezés, mert ott kell nagyon, hogy beleférjek :D Namármost ezt a ruhát olyannyira rám szabták, hogy azonnal fel is kaptam hogy megmutassam Nektek, belehuppantam a color-blocking magassarkúimba amiben a csodás neon citromsárga zselés talpbetéttel van megágyazva és már mehetett is az outfit-fotózás:



Csakhogy a szél nem így gondolta :)



...még mindig nem...



Jól van akkor, az arcomhoz fogom hogy valamennyire a helyén maradjon :D


A ruha oldalt a combrésznél ráncosított, annyira kényelmes meg jó szabása van hogy majd' 20 kilóval kevesebbnek láttam és éreztem benne magam, ezt egy iszonyúan jó vételnek tartom (4.000 Ft).


A fenti ruhakupacért 22 ezer királyi magyar értékálló forintot fizettem: inkább szeretek egyben kiadni ennyit, mint hogy egy komplett nap alatt végigjárjak egy plázát és ugyan minden helyen csak párezret hagyok ott, mégis könnyen és észrevétlenül folyik ki a pénz - több mint azt az ember lánya elsőre gondolná. Szóval így 7 felsőre, egy ruhára és egy maxiszoknyára sikerült lecsapnom akciósan, a gardróbom pedig köszöni szépen jól van, csak vállfáért kiált :D

Jelenleg nem érzem, hogy bármilyen ruhatípus hiányozna a ruhatáramból, úgyhogy egy időre nem megyek textiláru-bolt közelébe :)


Elnyerte valamelyik a tetszéseteket? Milyennek találjátok a ruhát?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Mind nagyon tetszik, a ruha pedig szuper a cipővel együtt :-)

    VálaszTörlés
  2. Már a legelső képen kiszúrtam ezt a ruhát, nagyon tetszik, igazán jó vétel volt :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd' kiugrott a szemem a helyéről amikor megláttam az árát az oldalon :)

      Törlés
  3. Uhh az azték mintás felső iszonyat jó!!! Én is teljesen oda vagyok ezért a mintáért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de jó, még egy függő, üdv a klubban :D

      Törlés
  4. Hűűű, nagyon jó felsőket vettél. A ruha pedig olyan mintha rád öntötték volna, nagyon jól áll :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt