BH Cosmetics - az első rendelés

Follow my blog with Bloglovin


Valamilyen bannernek köszönhetően tévedtem a BH Cosmetics oldalára és ennek egy születésnapi ajándék lett a vége: tőlem magamnak :)

Hosszú-hosszú hónapok óta gondolkozom egy 88-as paletta beszerzésén, de az érintett webshopokban elég vicces áron adták ezeket a palettákat, ráadásul nem vagyok híve a postai, gramm utáni, több ezer forintos szállítási költségeknek (meg semmiféle szállítási költségnek), úgyhogy amikor szembe jött velem ez a lehetőség, nagyon gyorsan lecsaptam rá:














Külön swatchokat nem hoztam, mert annyi alkarom és felkarom nincsen, de igyekeztem minél közelebbi és élőbb képpel készülni:










Random módon több színbe is belenyúltam, a pigmentáltságuk változó, de összességében igencsak jónak mondanám.


A paletta mellé rendelt szemceruza az utolsó darab volt, és az utolsó elérhető színben, szóval nem hagyhattam ott egyedül árválkodni. Az árnyalat neve huntress és nagyon szép sötét fűzöld. Kora délután felkentem az alsó vízvonalamra és késő este amikor megpróbáltam leszedni a sminklemosó kendővel, hát igencsak megküzdöttem vele, igencsak tartós!



A rendelés: nem volt vásárlási limit, illetve kaptam 250 forint kedvezményt a hírlevelükre való feliratkozással és mivel budapesti a cég, így lehetőség van személyes átvételre.
Fontos: ha a Facebook oldalukra is feliratkozol, ezzel egy további 250 forintos kedvezményre tudtok lecsapni!

Nos, késő délután adtam le a megrendelésemet és már másnap délelőtt megkaptam az értesítő e-mailt, hogy elkészült egy bejegyzés a megrendelésemhez: átvehető, számlát elektronikusan fognak küldeni. Szóltam is a zuramnak aki a közelben járt (Új Buda Center) hogy ugorjon be érte, negyed óra múlva csörgött is hogy sikeres volt az átvétel. Hát ezt nevezem én gyorsaságnak! :)

Itt szeretném leszögezni skótságom mentségére ( :D ), hogy ha futárszolgálattal szállíttatom házhoz kb. 1.500 forintért az árut, akkor 4-6 hét az átfutási idő, így hogy a személyes átvételt választottam, nem volt 24 óra a teljes folyamat. Nagyon meg vannak dícsérve, tényleg hihetetlen gyorsan hozzájutottam a rendelésemhez! :)))
5.285 forintot fizettem cakk um pakk.


Ti találkoztatok már ezzel a márkával? Milyenek a tapasztalatok?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ajjaj. Van magyarországi forgalmazó is... Nekem az egyik kedvenc palettám tőlük való, a Jenni Rivera az, és nagyon elégedett vagyok vele. Most is úton van egy rendelésem tőlük, mágneses palettába való szemfestékeket rendeltem tőlük. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahh, nem csodálom hogy ez a kedvenced, nagyon ütős! A mágneses paletta igencsak érdekel, muti ha megkaptad! :)

      Törlés
    2. OK, lesz majd a blogon szerintem, bár maga a tartópaletta egy másik cégé :-)

      Törlés
  2. a temesvári utcai címükön lehet átvenni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy :) 10 és 15 óra között adták meg nekem a lehetséges átvétel időpontját.

      Törlés
    2. köszi a bejegyzést, nagyon jól jött! éppen a 88-as palettát szeretném én is, csak én a színeset, és ez tényleg olcsóbb, szóval köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt