Bella Cotton vattakorong

Follow my blog with Bloglovin

Még mindig nem adtam fel, hogy megtaláljam a tökéletes vattakorongot, így hát kikötöttem egy olcsó márkánál, a Bellánál:



Ár: 300 Ft körül
Beszerezhetőség: hipermarket
Tartalma: 120 korong

A csomagolás 100%-ban vattát ígér, ebben nem is kételkedem, csakhogy annyira de annyira vékony, hogy képtelenség bármiféle tonikkal vagy lemosó tejjel próbálkozni: a toniknál ha túl sokat löttyint rá az ember, akkor teljesen átázik és már kézben sem jó tartani ekkor, hát még dolgozni vele az arcunkon. Ha pedig túl keveset, szó szerint mintha szárazon dolgoznánk, nem túl kellemes érzés az arcbőrnek.

Sminklemosó tejet is tettem rá legutóbb, amit egyáltalán nem tudott magába szívni vagyis magában tartani, kábé kézzel is rápötyögtethettem volna a szememre a lemosó tejet.

Körömlakk eltávolításánál igen jó barátságban van az acetonnal, de a vékonysága miatt nagyon hamar telítődik a lemosott lakkal és nem hoz le többet. Jöhet az újabb korong. (szokásos 2 helyett 4 korong kell a 10 körmöm lemosásához).




Én személy szerint inkább pacsmagolós körmös projektekhez ajánlanám ahol nem számít, mennyi vattakorong vész kárba, hisz' olcsó árfekvésű.
Azonban ha már a vattakorongnál meg akarod találni azt, amelyik tök jól kézreáll, kellően vastag és puha, ne ezt a termékcsaládot válaszd, hanem a jobban pénztárcába nyúlósat.


Ti is találkoztatok már ezzel a márkával?




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én is kerestem egy dbig a tökéletes vattakorongot, ami puha és jó vele a sminklemosás :) nekem az Ombia márkás vált be a legjobban, amit az Aldiból szoktam venni, kék színű talán abban is 120 db van 200 Ft körül van az ára, de lehet kicsitt több, de biztos, hogy 300 alatt :)

    VálaszTörlés
  2. én a Lidl-ben kaphatót szeretem a legjobban, nem szöszöl, nem foszlik, és ez körömlakklemosásnál nagy előny.:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj én egy időben nagy gondban voltam a vattapamacsokkal, rosszul vagyok attól ami foszlik, szöszöl, bhaa, annál idegesítőbb nincs. Nekem is a Lidl-ben kapható vált be a legjobban (de valóban az Aldis sem rossz!). Puha, jó nedvszívó, és egyben is marad. Fú már nem is tudom hány csomaggal elhasználtam belőle, mikor vásárolok kapásból 2-3 db-ot veszek és az ára is korrekt, 300 Ft alatti. Szóval én ennél tettem le a voksom :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Csajok, jegyzeteltem, köszönöm a tippeket! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt