Astor Lycra Lacque Deluxe - Purple dream

Follow my blog with Bloglovin

Ma egy Müller-akció keretében megvásárolt, gyöngyházfényű orgonalila lakkot mutatok Nektek, szerintem iszonyat cuki! :)




Az árnyalat a 616-os kódszámon és a Purple dream néven fut, üvegben nézegetve inkább lilás, mint gyöngyházfényű, felkenve ez az arány megfordul:





Itt talán a kisujjamon látszódik a legjobban az eredeti "üvegszín:



735 forintért jutottam hozzá ehhez az Anyák Napi orgonaszínhez, ez a 3. napja a körmeimen és hajmosást követően a jobb kezemen véltem felfedezni egy enyhe körömvég-kopást, lepattogzásról szó sincsen!


Az "Up to 10 days" felirat az üvegen nálam egészen biztosan nem játszik, mert annak ellenére, hogy nem nyitogatok 0,33-as kólákon nyitófüleket egy reklámhoz illetve nem vagyok zippzárkészítő, egész hamar kopásnak indulnak a lakkok.
Például az Essence fedőlakkal (!) teljesített úgy, hogy este a gép előtt felkentem és másnap délben szívem szerint zsebre dugtam volna a kezem a nap hátra lévő részére, amíg itthon acetonhoz és vattapamacshoz nem jutok...


Összegezve kicsi nálam az esély a másfél hetes tesztelésre, de a jelenlegi kopási teljesítménye alapján, illetve hogy ebben a borús időben is csak úgy világít a körmöm mert a szikrázásából nem veszített a lakk, igencsak jó minősítést kap nálam! :)
Jópár szépséghez pedig 10-30% kedvezménnyel juthattok most hozzá!



Tavaszi-nyári lakkokkal a sz.r idő ellen!!! :)))))))))))


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én is vettem a Rossmanba nekem itt a teszt róla :)
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/2013/05/test-astor-lacque-deluxe-420-caramel.html
    Nekem 4 napig bírta, én teljesen elégedett vagyok ezzel a lakkal. És 499ft-ért meg abszolút megéri! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, akkor még olcsóbban kínálták Neked! :)
      Cuki színe van a Tiédnek, másokon imádom a nude-árnyalatokat, magamon totálisan felejtős.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt